vista opmieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
Berichten
84
ik wil nu omdat hp laptop blauw beeld geeft vista opnieuw installeren en de drivers ook

het is een hp palviljon tx1000
hoe gaat dat in zn werk

cat
 
Laatst bewerkt:
uitleg zou handig zijn van jou kant...
wil hij helemaal niet meer opstarten? of komt het blauwe beeld als je bezig bent?
heb je een recovery partitie op je laptop staan? (daarmee kan je vista opnieuw installeren in de meeste gevallen)
heb je een windows vista DVD?
 
hij is van mn zoon

hij heeft na t uithalen van zijn accu uit zn laptop vanaf dat hij hem terug gezet heeft blauw beeld

al van alles geprobeerd
met recovery en zo maar hij laad hem tot 60 % het is net of ie iets mist
waarschijnlijk besuringssysteem
je kan hem ook niet terugzetten naar andere datum
hij gersteld ook niet
hij start op je krijgt een lijn met bestanden laden dan microsoft en en dat blauwe beeld.
 
zal t voor de zekerheid nogmaals lezen

heb een paviljon xt1000
 
had er opnieuw windows vista op gezet hij instaleerd m wel maar blijft op een gegeven moment hangen bijna op t eind.
als ik m opnieuw opstart kom ik wel op windows vista
er staat dus beeld op pc en er zit ook geluid op want er staat ook zo'n icoontje van geluid
je kan van alles aanklikken op start je ziet van alles staan maar er gebeurt verder weinig je kan nis hij blijft overal op hanfen
 
Hoe heb je hem dan opnieuw geinstalleerd?

& tijdens het installeren, stak de batterij er dan nog in of werd die eruit gehaald?
 
heb het via een cd opnieuw proberen te installeren
tijdens installeren bleef hij hangen en ging niet verder kon m ook niet afsluiten
toen knop ingehouden en opnieuw opgestart
toen kwam hij wel op windows vista maar je kon er verder niks mee hij bleef vastlopen en zo
batterij is er niet meer uitgeweest
 
Haal de batterij er eens gewoon uit en werk op netstroom...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan