Sinds een aantal dagen krijg ik mijn computer niet meer op de normale manier aangezet. Bij het inschakelen van de computer blijkt in eerste instantie alles goed te gaan. Ook het opstartscherm komt in beeld. Maar daarna blijft het stil. De computer blijft wel aan (er gebeurt niets) en het scherm krijgt geen voeding meer. Als ik de pc handmatrg uitzet en daarna weer opnieuw aanzet, krijg ik een zwart scherm met witte letters met een mededeling dat het systeem niet kan worden opgestart, doordat er een wijziging in de software of hardware is geweest (wat overigens niet is gebeurd).
Ik krijg dan de keuze om een opstartherstel te doen (aanbevolen) of om windows normaal te starten. Ik kan echter zoveel als ik wil drukken op enter om het opstartherstel te activeren, maar dat werkt niet. Zodra ik kies om windows normaal op te starten, start het systeem weer normaal op.
Nogmaals, ik heb geen enkele wijziging op mijn pc gedaan (geen hard- of software) en mijn systeem wordt goed gescand op virussen door McAfee.
Kan iemand mij vertellen hoe ik van dit probleem af kom?
Bedankt alvast.
Ik krijg dan de keuze om een opstartherstel te doen (aanbevolen) of om windows normaal te starten. Ik kan echter zoveel als ik wil drukken op enter om het opstartherstel te activeren, maar dat werkt niet. Zodra ik kies om windows normaal op te starten, start het systeem weer normaal op.
Nogmaals, ik heb geen enkele wijziging op mijn pc gedaan (geen hard- of software) en mijn systeem wordt goed gescand op virussen door McAfee.
Kan iemand mij vertellen hoe ik van dit probleem af kom?
Bedankt alvast.