vista overslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
hallo iedereen ik heb een vraag over wat voor windows te nemen ik heb net een upgrade gedaan op mijn 2e comptr.
en nu wil ik weten wat voor windows voor mij het beste is.
Ik speel graag first person shooters spellen en andere soorten zoals actie,advanture,als schieten maar de hoofdmoot is van het spel.
ik speel ook graag oudere shooters spellen zoals:soldier off fortune1,half life1,call of duty1zenz.en en wil wel een windows waar ik deze spellen wel probleemloos kan spelen{ik heb de orginele spelen,dus geen copys}.
dus wat is de beste windows voor mij?en de goedkoopste want in oktober krijg ik windows7
mijn systeem bestaat uit:moederbord:asus m3n78-vm
geheugen OCZ DDR2 4gigh
processor:amd athlon x2 2.7ghz dual core 3.0mb total l2+l3 cache socket am2+
videokaart:geforce 9800GT 512MB-ddr3 PCI-Express 2.0
voeding:cooler master 460W
alle advies is van harte welkom,en bij voorbaat dank voor jullie advies en moeite
afz.PETER

Hoi,

Het goedkoopste is wachten tot oktober en anders zou xp home nog een optie zijn.
En anders blijft er nog marktplaats over maar of dat allemaal even legaal is at weet ik niet.

Modag

Hoi !

Download Win 7 RTM 7600 en installeer deze.

Het proberen is gratis, voor maar liefst 4 x 30 dagen.

Bevalt het niet, kun je verder kijken, en ben je in elk geval geen geld kwijt.

Greetz,

Harry.

Of een playstation o.i.d. kopen en de computer voor het serieuze werk gebruiken.

Hoi,

Het goedkoopste is wachten tot oktober en anders zou xp home nog een optie zijn.
En anders blijft er nog marktplaats over maar of dat allemaal even legaal is at weet ik niet.

Modag

ok maar ik speel mijn spelletjes op deze computer omdat ik erg veel problemen heb gehad met spelletjes op mijn nieuwe computer die vaak videobewerking en andere programma's heeft lopen en de spelletjes storen die bewerkingen soms ,en dan is er weer uren werk naar de maan.
En ik ben het zat om mijn werk elke keer over te doen.
dus ik wil gewoon een windows op die 2e computer die ik ook gebruik voor internet.
en mijn eigen windows zit op mijn nieuwe computer{is windows xp pro}.
en die is volgens mij toch niet aan te raden voor spelletjes.
en ik wil die windows zo snel mogelijk maar inderdaad marktplaats is te mooi voor wooorden,want een windows xp pro voor 15euro is niet echt betrouwbaar lijkt mij lol.
maar ieder geval bedankt voor je moeite en tijd.
en ik wou weten of het beter is om hem in de winkel te kopen of online.

Je bent net te laat, want tot vorige week wat W7 gratis te downloaden.
De key die ervoor nodig is (geldig tot volgend jaar) kun je nog legaal verkrijgen bij ms.
Misschien kun je nog een iso te pakken krijgen (pas wel op er zijn versies met malware, daar is weer een iso-checker tooltje voor)
In oktober is er wel een nieuwe installatie nodig.

Een alternatief is deze system builder versie van Vista, met gratis upgradebon naar W7
Telefonisch overleggen want een stukje hardware erbij kopen was altijd vereist
mvg leo

Je bent net te laat, want tot vorige week wat W7 gratis te downloaden.
De key die ervoor nodig is (geldig tot volgend jaar) kun je nog legaal verkrijgen bij ms.
Misschien kun je nog een iso te pakken krijgen (pas wel op er zijn versies met malware, daar is weer een iso-checker tooltje voor)
In oktober is er wel een nieuwe installatie nodig.

Een alternatief is deze system builder versie van Vista, met gratis upgradebon naar W7
Telefonisch overleggen want een stukje hardware erbij kopen was altijd vereist
mvg leo

ok erg bedankt voor je moeite en tip het lijkt inderdaad erg goedkoop een vista home premium voor 99euro,maar zeker de moeite waard om na te kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan