Vista pre RC1 beschikbaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem gedownload (legaal) en geinstalleerd, wat een fluitje van een cent was :thumb:
Maar nu zit ik met een probleem: Omdat mijn backup (van persoonlijke bestanden en wat andere dingen) net niet op m'n laatste lege DVD'tje pastte, heb ik hem eerst naar een image omgezet, en daarna met winrar in gepakt, zodat het net pastte... En hier komt ie dan: Zowel Alcohol, Deamon Tools, MagicIso en alle andere image-programma's werken niet op Vista :eek: En nu wil ik eerlijk gezegd niet meer terug naar XP... Weten jullie een wel werkend programma of een andere oplossing om mijn backup terug te krijgen?

Alvast Bedankt,
CrabbyData
 
Je bent er weer als de kippen bij.:p
Blij dat de beta 2 op een rw staat, gewoon een herinstall?, Harry.

De kippen hebben nog een tijdje opgesloten gezeten hoor... Dit was gisterochtend al bekend. :rolleyes:
Ik heb hem al sinds gistermiddag geinstalleerd, en hij werkt super :thumb: Hij loopt minder vaak vast, en heb, ook de voorgaande keren (2 maal), nog helemaal geen BSOD's gehad :)
 
Hoi !

Ik heb begrepen dat en scone install beter is.

Dus gooi ik beta2 er even af, laat het vanavond wel even weten.

CrabbyData: Ik heb ook alleen maat positiefs nieuws gehoord over deze release 1

Greet,

Harry
 
CrabbyData: Op beta 2 werkte bij mij de laatste Alcohol 120% versie wel !

Je kunt kiezen voor: Uitvoeren in de XP-modus.

Over deze versie weet ik het dus nog niet. Brandt 'm nu en ga vanavond installeren.


Greetz.

Harry.
 
CrabbyData: Op beta 2 werkte bij mij de laatste Alcohol 120% versie wel !
...
Greetz.

Harry.

Ok! Bedankt voor de info, ik ga het vanavond gelijk uitproberen, want ik zit nu nog op m'n werk... :D Thnx maat! :thumb:
(Ik had overigens niet de laatste paar versies van Vista, ook al wat eerdere... (soms een build overgeslagen))

CrabbyData: Ik heb ook alleen maat positiefs nieuws gehoord over deze release 1
Ja, ik ook, en als je m'n zin nog een keertje had gelezen, dan stond er ook :p Vista is echt fantastisch :D
 
Laatst bewerkt:
Installing updates, ha, ha, echt Microsoft, gemaakt op 22-08-2006, nu al updates.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan