Vista premium (geen aero te vinden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
hoi

Ik heb sinds gisteren vista premium ,,en ik wil graag dat 3d flip gebruiken voor internet explorer ,,ik kan het via alt tab wel kiezen maar werken doet hij niet ? weet iemand het probleem!?

Alvast erg bedankt!

Mikey
 
Windowstoets+TAB gebruiken voor 3D flip.:)
 
dat doe ik maar verander niks ..ik wil die internet explorer in 3d hebben maar dat gebeurt niet zoals ik het eerder vertel !!?

Mike
 
Als je snelstarten op je taakbalk hebt ingesteld, zou daar ook nog een koppeling moeten zitten "Tussen vensters schakelen".

Je moet minaal 1 venster open hebben om 3D flip te kunnen gebruiken.

Ik weet het niet zeker, maar dacht dat je theme wel Aero style moest zijn.
 
Wat zijn je systeemspecificaties, met name de processor en videokaart?
 
intel 6420 ,,,600watt gigabyte p35C mobo , dat zit wel goed d8 ik zelf !!?videokaart is hd 2900xt .!

Ik kan ook geen aero kiezen ? dat ius ook het rare !

Mikey:confused:
 
Aero

De minimum systeemeisen zijn voor een Premium Vista:
# 1GHz 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor
# 1GB systeemgeheugen (RAM)
# Minimaal 128 MB-videokaart (DirectX 9.0 ondersteuning)
# Minimaal 40 GB harde schijf en 15 GB vrije ruimte
# DVD-ROM speler
# Audio-uitgang
# Internet


Werk je met een onboard videokaart?
 
nee ,,ik had het net aangepast maar ik heb een hd 2900 xt kaart !!en die onderdelen heb ik !! meer dan dat maar nog steeds werkt het niet!?

mikey
 
Uit de help-functie van Vista:

Zorg ervoor dat de kleur is ingesteld op 32 bits, de vernieuwingsfrequentie voor het beeldscherm is ingesteld op meer dan 10 hertz, het thema is ingesteld op Windows Vista, het kleurenschema is ingesteld op Windows Aero en transparantie van vensterkaders is ingeschakeld.
 
Ok dan!!! dank je! ik moest kleur en scherm (op aero ) zetten !!

Het werkt !!:thumb: thanks

Mikey
 
Windows Vista wordt geleverd met een geheel nieuw uiterlijk en gebruikersinterface, Aero genaamd. Deze nieuwe GUI (Graphical User Interface) maakt gebruik van allerlei nieuwe technieken die de afgelopen jaren beschikbaar zijn gekomen. Om volledig te kunnen genieten van deze nieuwe GUI zal een videokaart met volledige ondersteuning voor DirectX 9 benodigd zijn. In dat geval zal een gebruiker Aero Glass voorgeschoteld krijgen. In het geval dat niet de juiste hardware aanwezig is, of als de gebruiker daarvoor kiest, is het ook mogelijk een eenvoudigere en minder zware look-and-feel te kiezen, te weten Windows Vista Basic, of Windows Classic. Overigens is Aero enkel in de duurdere versies van Windows Vista gestoken; Vista Home Basic-gebruikers kunnen bijvoorbeeld niet gebruik maken van Aero.


van http://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_Vista#Windows_Aero

dus het antwoord lijkt nee te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan