vista premium geinstalleerd nu zoek ik de juiste drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een Acer EL 1800 waarop ik net vista premium geinstalleerd heb. Nu wil ik dat aanmelden bij microsoft en de updates installeren maar ik kom niet op internet. Nu zoek ik me ongelukkig naar de drivers voor de acer el1800 maar kan deze nergens vinden. ook op de acer site vond ik nergens de EL1800. Iemand?
mvrgr. kanyarat.

je kunt misschien zoeken welke onderdelen er precies in je PC zitten en dan bij de fabrikant van dat onderdeel zoeken

Hallo,
Ik heb een Acer EL 1800 waarop ik net vista premium geinstalleerd heb. Nu wil ik dat aanmelden bij microsoft en de updates installeren maar ik kom niet op internet. Nu zoek ik me ongelukkig naar de drivers voor de acer el1800 maar kan deze nergens vinden. ook op de acer site vond ik nergens de EL1800. Iemand?
mvrgr. kanyarat.

Wat zegt apparaatbeheer -> uitroeptekens ja / nee, cirkels met kruizen erin ja / nee?

Alleen onder "overige apparaten" staan bij "Ethernet controller", "PCI Simple Communication-controller", en bij "SM-Buscontroller" gele uitroeptekens. En ja, hiervoor stond xp erop.

pci simple is vaak een modem, de ethernet melding is een kwestie van mobo drivers en / of losse software van de netwerkkaart.

Dat neem ik onmiddelijk van je aan, maar hoe kom ik aan die drivers? Ik heb al op de acer site gezocht maar daar komt de EL1800 helemaal niet voor.

pc in Thailand gekocht, werkt prima maar geen cd en op de acer site niets te vinden.:(

Het Progje Everest op een USB Stick zetten en dan kijken welke chipset, netwerkkaart enz. hebt en dan de drivers via een andere computer binnenhalen vanaf de site van de fabrikant...
en dat ook weer op usb zetten...

http://www.lavalys.com/

Ik krijg het akllemaal niet voor elkaar, ook met everest niet. Bij moederbord staat bijv. naam onbekend en een heel lang nummer. Als ik daar op google krijg ik geen resultaten. De gele uitroeptekens staan alleen hier;
"overige apparaten"
"Ethernet controller"
"PCI Simple Communication-controller"
"SM-Buscontroller"

Je hebt de laatste versie van everest?
Maak eens een rapport en upload deze even op helpmij.

everest word allang niet meer geupdate met de nieuwste hardware.
installeer pc wizzard 2008 eens is gratis en werkt ongeveer het zelfde.

probeer dan je hardware te vinden die niet geinstaleerd word.
succes:thumb:

Ik heb op goed geluk maar de nieuwste drivers van nVidia geinstalleerd en tot mijn grote verbazing zit ik nu op internet:shocked: Alle gele uitroeptekens zijn ook weg dus ik neem aan dat het nu goed gaat. Gevalideerd is vista nu ook dus het moet nu goed gaan. Een probleem(pje) heb ik nog: vista is nu geinstalleerd op een schijf van 320GB. Andere programma's staan er nog niet op. Kan ik nu evengoed nog een partitie maken op mijn HD? Tijdens de installatie ging dit nl. niet.
In ieder geval allemaal bedankt voor de moeite:thumb:
mvrgr. Kanyarat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan