Vista Probleempjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolegino

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedenavond, Weet niet of ik in het goede forum zit, anders even verplaatsen.

Heb momenteel 3 problemen met vista.

1: Sinds kort opent bij het opstarten van Vista, en soms tussendoor, een Internet Explorer venster met reclame troep. Wil graag weten hoe ik dit er weer uit kan krijgen. Ik gebruik zelf Firefox en nooit Internet Explorer.

2: Het laden??? De hele tijd is mijn PC aan het 'laden' Hierbij doel ik dus op dat geratel vanuit de PC kast. Ik heb een stille PC, maar dat gaat hierdoor niet goed komen. Het word langzaam best irritant.

3: Als ik de PC opstart, krijg ik de melden 'Welkom' te lezen. Dit duurt op zich al lang, maar daarna krijg ik ongeveer 2 minuten een zwart scherm te zien. Daarna start alles bijna normaal op. (Iets trager) Het is zwaar irritant als je even snel je PC nodig hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die logjes worden op de Helpmij niet (meer) bekeken, daarvoor kan je terecht op een forum als bijv. Nucia.
Gebruik je mbam of een ander spyware detectie programma?

Laatst bewerkt:
Hoi, ik denk dat je een virus hebt. Ik had ook een keer een virus en toen was mijn pc ook erg traag en er opende constant een internet venster dat ik niet kon sluiten. Mijn advies: overweeg Norton te installeren en doe een volledige en uitgebreide scan. Ik kon mijn virus hierdoor niet weg krijgen, vervolgens heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd.

Ik heb Adware en Anti-Malware. Alle 2 gedaan. 3 dingen verwijdert, maar geen verbetering. Antivirussoftware is pas verlopen, een nieuwe komt er aan.

Tevens is de PC nu weer doodstil. (Na zeker 3 uur!)

dat hij nu weer stil is komt waarschijnlijk doordat de onderdelen warmer zijn geworden

Houd er rekening mee dat vista veel meer systeem (Cpu Ram Video enz) Gebruikt dan xp.
Wat zijn je specs. Stap anders over naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan