Vista Problemen op Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkstar

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Hey omdat ik zelf niet echt zie wat ik eraan kan doen had ik graag jullie mening eens effe,

Ik zit met een Acer

1- hij zeer traag opstarten.

2- Soms vanzelf heropstarten zonder aanleiding.

3- Niet mogelijk van aanmelden op WLM door dat er een blauw kader komt rond aanmelden en niet mogelijk is van email te veranderen of paswoord in te geven, ik krijg dan altidj iets van Acer zelf met paswoord ... waardoor hij nooit aanmeld.

+ Een virusscan heb ik gedaan met panda maar denk dat het iets van acer zelf is die beetje doordraait, wat is jullie raad?

Als het mijn machine was?

Je hebt toegang tot de machine dus ik zou persoonlijke bestanden naar een extern medium kopiëren en vervolgens de machine herstellen naar de fabriekswaarden. Daarna bestanden terugplaatsen en klaar ben je.

Je zal wel al je later zelf geïnstalleerde programma's zoals mogelijk bijv. Office / virusscanner / etc. etc. opnieuw moeten installeren, maar na een recovery naar fabriekswaarden heb je wel weer een snel systeem.

gooi de acer zooi eraf zoals alleen de spelletjes de trial versies of je kan je ram geheugen uitbreiden wilt nog al helpen. Het is niet fijn/plezant om een traag systeem tehebben

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan