Vista product key ongeldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
231
Mijn laptop was gecrashed, dus heb ik Vista Business opnieuw geinstalleerd. Bij de installatie heb ik mijn productkey ingevoerd en alles verliep prima. Nu wil ik Vista activeren en zegt hij dat de productkey ongeldig is. Het is een legale versie en hij staat alleen op deze laptop geinstalleerd. Hoe los ik dit probleem op?
 
Gewoon even Microsoft bellen.
 
Neem contact op met microsoft en leg het verhaal uit. Dit probleem hoor ik vaker maar is op te lossen als je netjes met hun contact op neemt. Dit door of om te bellen want natuurlijk makkelijker is maar mailen kan ook.

Met vriendelijke groet,

Helpdeskje
 
Bedankt voor de reacties. Heeft iemand een telefoonnummer van Microsoft. Ik word niet echt wijs op de site van Microsoft?
 
je kan gewoon via de telefoon opnieuw activeren 0800-023 3487,twee keer
niets invullen en je krijgt een persoon te spreken die je verder helpt
 
Contact gehad met Microsoft. Ik bleek een ugrade dvd te hebben. Volgens Microsoft moest ik eerst XP installeren en vervolgens de upgrade. Daarna moest activeren mogelijk zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas lukt het activeren nog steeds niet en krijg ik de melding dat de productkey al in gebruik is. Morgen dus nog maar een keer in de wacht bij Microsoft! :(
 
Contact gehad met Microsoft. Snel opgelost door een nieuwe activatiecode. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan