vista reboot steeds...

Status
Niet open voor verdere reacties.

vivendi

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
14
Hey, ik heb Vista opnieuw geinstalleerd. De installatie lijkt goed te zijn verlopen, ik kom zonder problemen op me desktop terecht. Het eerste wat ik dan eigenlijk doe is de updates downloaden van Vista.

Als eerste worden er iets van 72 updates gedownload en geinstalleerd en hierna moet er gereboot worden. Als ik na die installatie van die updates mijn laptop reboot krijg ik vlak voordat het OS opstart een flits van een BSOD te zien en dan reboot mijn laptop... En dit blijft zich constant herhalen...

Ik heb nu al 2 keer mijn HDD te geformatteerd en Vista opnieuw geinstalleerd, maar steetds na het updates krijg ik die problemen...

Heeft iemand misschien een idee wat het probleem kan zijn? En hoe ik dit kan oplossen??
Weet niet of ik misschien me bootsector of iets dergelijks kan proberen te maken. Weet alleen niet goed hoe dit moet.

Maar als iemand ook maar enig idee heeft, hoor ik het graag.
 
Mag ik weten wat voor moederbord je heb?
Ik heb dit namelijk zelf ook is mee gemaakt bij me ma. Maar als die 1 keer opnieuw opstart. stop die dan ook met opnieuw opstarte?
 
Doe het nog een keer en ga dan NIET de Windows updates binnenhalen, maar installeer éérst de moederbord drivers.
 
Doe het nog een keer en ga dan NIET de Windows updates binnenhalen, maar installeer éérst de moederbord drivers.

Ja toevallig las ik net zoiets over een Dell computer, dat die gene dmv van scannow (kan ook iets anders geweest zijn) zag dat ze chipset niet goed was geinstalleerd.

En nu zeg jij ookal zoiets, dus dat ga ik eerst eens proberen :)

@erwin71239
Ik zou zo uit me hoofd niet weten welk moederbord er in zit, heb me laptop nu ook niet bij me. Maar hij blijft constant opnieuw opstarten.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik inderdaad eerst je drivers proberen opnieuw teinstalleren.

Hoevaak start die trouwens opnieuw op bij het begin?
 
Dan zou ik inderdaad eerst je drivers proberen opnieuw teinstalleren.

Hoevaak start die trouwens opnieuw op bij het begin?

Sorry, maar hoe bedoel je hoevaak start hij op?
Stel dat ik nu mijn laptop aan zou zetten, dan zie ik eerst het Toshiba logo, daarna komt er even een zwart scherm (wat normaal is bij mij, dit zie ik altijd) en vervolgens krijg ik die groene laadbalk onder in het midden van het scherm dat je OS wordt geladen.

Die laadbalk zie ik een paar tellen en daarna krijg ik dus in een flits een BSOD en start me laptop opnieuw op, weer bij het Toshiba logo totaan de BSOD. Dit gebeurt zolangi k em aan laat staan.

Ik weet niet of ik hiermee je vraag beantwoord, anders hoor ik het wel :)
 
Nou, het is allemaal gelukt :)
Heb alleen wel het idee dat me Vista vollop traag werkt... Heb dan ook wel nog niet alle updates binnen maar het leek zelfs eventjes zo erg dat ik voor de zekerheid memory checks heb gedaan en gekeken of ik nog wel 4GB ram heb dat naar behoren werkt.

Ik had hiervoor ook Windows 7 gebruikt, wellicht is Win7 toch vele malen sneller dan Vista.
Maar ach, zolang alles verder blijft werken, vind ik het best :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan