Vista recoveren lukt niet: 0x8007045D

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Repareren van een defecte Vista lukte niet, dus de recoveryCD erin.......
Dat ging goed tot het uitpakken van de gekopieeerde bestanden. Toen kwam na een paar minuten de foutmelding; intallatie geannuleerd, foutcode 0x8007045D. Zonder enige verdere info over wat te doen. Googlen leverde mij alleen op (op een forum) dat het een "I/O Device error" zou betekenen maar wat is dat? En vooral, wat doe ik er aan?

Ik denk dat er een probleem is met je harde schijf, ofwel is de dvd beschadigd(niet altijd zichtbaar) waardoor deze niet meer goed gelezen kan worden.

Heb je nog garantie?
dan zou ik hem binnenleveren

Ik heb nu ge-installeerd op de D partitie (dacht ik). Ging allemaal wél goed. Hij melde bij de schijfcontrole nu wel 4 onleesbare bestandsrecordsegmenten maar die schijnen gerepareerd te zijn...........Ik heb de indruk dat ik nu een goed functionerende (oude versie) Vista heb.

2 probleempjes nu:
1) eerste poging updates binnen te halen: 69 essentiele updates gevonden...maar downloaden en/of installeren: Ho maar. (het oude probleem) En ik heb er nog niet eens een virusscanner opstaan die dwars kan liggen.

2) Raar gegoochel met de partities bij het installeren: was eerst: C:SYSTEM en D: DATA.
Nu is dat C:DATA en D:SYSTEM Op D: vind ik nog de nodige oude windowsmappen met bv alle oude Program Files terug met zowaar zelfs ook nog de oude documenten (filmpjes) die ik daar had staan. En alle bestanden uit de oude Gebruikers map (was eerst op C:) , hoera!
En de nieuwe Vista staat weer op C:, hebben C en D gewoon automatisch boompje verwisseld?
Wat kan ik nu het beste doen? Al mijn oude files die nog op de nieuwe D staan veilig stellen en dan de hele partitie formatteren?

Ik zou de c-partitie eens grondig formateren en dan nogmaals opnieuw beginnen met vista te gaan installeren op de c-schijf (misschien ook best in het verband met je foutmelding, wat die ook mag zijn tijdens je updates)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan