Vista recoveren

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Het begint er op te lijken dat ik mijn Vista home-laptop alleen nog aan de praat krijg door de bijgeleverde recovery-CD in te zetten. Val ik dan automatisch weer terug op de destijds origineel geinstalleerde Vista-versie (toen nog -ruim anderhalf jaar geleden- met de nodige kinderziektes en vooral héél veel update- en internet-problemen) en is die dan eventueel in één klap te updaten naar de huidige stand?

ja je begint weer helemaal opnieuw.
en ja je moet de updates opnieuw binnenhalen.
bewaar wel al je persoonlijke bestanden. want die ben je ook kwijt.

je zou je laptop nog kunnen proberen herstellen met deze vista recovery disk

Maar als dat ook niet werkt heb je na een herinstallatie van vista gewoon eenmaal een heel pakket van updates te installeren en dan ben je ook van al die "kinderziektes" van vista af hoor ;)

je zou je laptop nog kunnen proberen herstellen met deze vista recovery disk

Maar als dat ook niet werkt heb je na een herinstallatie van vista gewoon eenmaal een heel pakket van updates te installeren en dan ben je ook van al die "kinderziektes" van vista af hoor ;)

Ook de Neosmart recoverydisk heb ik geprobeerd, lukt niet en er blijft alleen nog de bijgeleverde fabrikanten-recoverydisk over. Maar vernietigt die ook alle files die op een ANDERE partitie staan dan de OS-partitie?

En als ik écht ga recoveren: maakt het dan iets uit of ik de Neosmart- of de fabrieksdisk gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan