Vista resetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoep12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
2
Hallo

Ik heb namelijk veel rotzooi in me computer en ik wil graag me computer resetten, Ik heb een HP computer en ik heb geen installatie-cd van vista maar ik heb alleen een back-up.

Kan ik met een Back-Up me computer resetten zoja, kan je me dan zeggen hoe ik het moet doen.

Of kan ik ook me Vista resetten zonder CD ?



Ik dank u zeer als u mij kunt helpen.


Mvg
 
Zoals je zelf al schreef, heeft HP kennelijk een restore partitie op een verborgen gedeelte van de hdd gezet. Dat betekent dat je de machine kunt resetten naar het moment van aflevering. Ál je documenten, films, foto's etc. etc. ben je dan kwijt, tenzij je die vooraf naar een eventuele andere schijf of DVD kopieert.

Hoé je die verborgen partitie benadert? Ik heb er geen idee van, raadpleeg de HP handleiding.
 
Zoals je zelf al schreef, heeft HP kennelijk een restore partitie op een verborgen gedeelte van de hdd gezet. Dat betekent dat je de machine kunt resetten naar het moment van aflevering. Ál je documenten, films, foto's etc. etc. ben je dan kwijt, tenzij je die vooraf naar een eventuele andere schijf of DVD kopieert.

Hoé je die verborgen partitie benadert? Ik heb er geen idee van, raadpleeg de HP handleiding.
. Vaak is dit alt-f8 of f10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan