Vista scherm eenmalig zwart bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slowpoky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo,

Ik heb hier een probleem, wanneer ik mijn pc opstart zie ik het beginscherm met informatie over je pc, daarna komt er een wit streepje wat knippert,

Daarna gaat mijn pc verder met opstarten alleen het scherm blijft helemaal zwart. Ik hoor dat mijn pc gewoon aan het opstarten is. Als ik hem uitschakel en herstart krijg ik na het witte knipperende streepje het scherm in welke opstartmodus ik Vista wil uitvoeren ( Veilige Modus, Normale Modus etc) omdat hij niet goed is afgesloten.

Als ik hem in normale modus opstart werkt hij gewoon weer perfect.

Hoe kan ik verhelpen dat mijn scherm steeds zwart blijft bij de eerste keer opstarten?

Videokaart: Geforce 8800GT

Bedankt alvast!

zwart scherm

vista is een groot programma mijne doet dat ook steeds!! krijg zwart scherm en dan een paar minuten pas gaat die door kan soms tot 7 min duren vooraleer dat zwart scherm weggaat en door gaat!! ma denk dat dit heel normaal is bij opstarten!! heb je al eens gewacht voor te kijken wat die doet na paar minuten of blijft die na 10 min nog op die pagina staan?

Ik sta met dezelfde vraag onder jullie. Weet ook niet hoe dat kan. Die info. over je pc vind ik ook zo bootsachtig. Maar goed daar heeft iedereen last van. Dat zwarte scherm had ik twee weken geleden niet maar nu wel. Vreemd, maar verder geen probleem. Misschien dat er iets is veranderd na een update.

Dat met die update zou misschien wel eens kunnen nu je het zegt want heb dit ook nooit gehad wel is dat scherm voor sec. ff zwart werd maar nu met opstarten sinds kleine week denk ik heeft die het 2 keer gedaan.

Ik heb het vanmorgen weer gehad. 50 seconden zwart en dan begint ie.

Echt vreemd, hier ging het vanmorgen goed, maar heb dit pas sinds denk kleine week als ik me goed herrinner is er vorige week update geweest maar of het dat is weet ik dus niet weet helemaal niet waar dit ineens vandaan komt:confused:

Heb Windows maar opgebeld in Amsterdam. Krijg een telefoontje terug. Ben benieuwd, maar ik heb het ook pas een week. En die patches zijn altijd de tweede dinsdag van de maand. 14 oktober dus. Misschien is het toch iets anders maar het lijkt precies hetzelfde als wat ik heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan