Vista Service Pack 1 Build 6001 evolutatie kopie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schlauhaenchen

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
25
Jammer Jammer Jammer !

Sinds 15 januari 2007 heb ik met Vista Home Premium het servicepack gedownload
en geinstalleerd Enorm groot bestand van wel 637 MB .Gelukkig snelle internet via kabelbedrijf Multikabel .

Toch al 2 x een Blue screen gehad ( HP Scanjet 2400 drivers met Vista ful 2436 alsmede Webcam Logitech alsmede Vinyl HD Audio en conflict met het beeldscherm NVDIA Gforce 7300 na update patch via Windows..
Alle iconen waren zo vergroot dat ze over elkaar heen stonden op het bureaublad.
NVDIiA zat ook niet meer in de eigenschappen als je rechts klikt via het bureau blad.

3 gadgets van de sidebar als system informatie werkten niet meer.

ik blijf zegggen vista staat voor : VEROORZAAKT INSTABIEL SYSTEEM TOTALE AFVAL !
 
Het was ook nog een beta dus installatie was zoiezo al op eigen risico.
Als je een beta tester was dan was microsoft blij met de fouten die je hebt en zeker als je daarvan een uitgebreid verslag aan hun zou sturen zodat hun die bug kunnen oplossen voor de retail versie.
Ook is het mogenlijk dat er een taal conflict optreedt in sommige software.

jammer jammer jammer dat er fouten optreden bij mensen die zelf experimenteren en wij daar geen feetback over krijgen zou microsoft zeggen.

Mijn vista werkt uitstekend!!! heb dualboot met xp maar xp kijk ik niet eens meer naar.
En als ik eens wat wil uitproberen in vista (mischien een tip voor jou) doe ik dat op een vista versie in een virtuele machine, werkt het zonder problemen dan pas steek ik het ook in mijn boot versie.
 
Service Pack1 Vista Build 6001 Beta ??

Dat dit een evoluatie copie is wist ik niet daar notabene Microsoft het in de wekelijke update patches meegaf.

Ingesteld dat 1 x per week updates kunnen worden gedownload maar ik zelf bepaal wat ik wil installeren ook voor hardware.

Vista blijft een geheugen vreter !

Met een Dual core 2 GB aan intern geheugen slaat het systeem vaak op tilt.
Memory tool op sidebar welke ik vaak in het rood zie schieten.

Het service pack heeft geen verbetering gebracht voor de totale werking van het systeem

Trowens Microsoft ontvangt wel van mij feedback
 
Laatst bewerkt:
Dan lijkt het erop, dat er iets anders aan de hand is!!

Vista Ultimate draait hier ook met 2 x 1Gb intern geheugen probleemloos, met SP1 RC.
 
Ook ik draai ultimate 64 bit met 2 x 1 gig en hij werkt perrrfect
Heb nog niet gezien dat ik zoveel geheugen gebruik dat het in gevaar komt.
Kom als ik echt zwaar draai tot een 1500 mb , hou dan toch nog een 500 mb over.
En mocht dat in gevaar komen heb ik nog een readyboost stick liggen.
Denk ook dat er iets anders niet helemaal opie topie is aan je comp.
Vreemd dat het sp1 gewoon bij de update kwam daar de retail bog niet is vrijgegeven.
weet je zeker dat het niet de sp1 voor office was met een hele lijst talen?
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2205365#post2205365

Neen het is geen Windows Office dit gebruik ik niet.
Al jaren met OpenOffice aan de slag

Het betreft Service Pack 1 versie 744.

ik gebruik Anonymizer software en als ik de Winamp player gebruik wordt dit ook gescand dat moet ik ergens uit kunnen zetten.

Via Sysinternals explorer op de computer en hiermee lukt dit wel al vergeet ik dit soms
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan