Vista service pack 1 wel of niet installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edith123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Hallo,

Ik kreeg net de melding dat er nieuwe updates beschikbaar waren, het gaat om Service pack 1, en nu is het zo dat ik daar nogal veel klachten over heb gehoord ( pc werkt dan o.a. niet meer naar behoren)

Er stond ook een uitgebreide uitleg bij wat je vooraf zou moeten doen, aangezien ik een behoorlijke pc leek ben ( mijn pc en ik begrijpen elkaar af en toe niet ) wil ik deze up date eigenlijk niet installeren.

Mijn vraag is nu..... kan dit kwaad?

Groetjes,
Edith

Nee en ja, ja en nee.

Als jij behoort tot de groep users die elke week nieuwe software op hun pc installeren en ook nog eens in het register van Windows klooien op allerleid terreinen, dan zou ik terughoudend zijn.

Als jij een normale user bent die normale programma''s op de pc heeft staan én het apparaatbeheer vertoont geen uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin én je pc start niet soms spontaan op of vertoont blauwe foutmeldingsschermen, dan kun je SP1 het best wél installeren.

Nee en ja, ja en nee.

Als jij behoort tot de groep users die elke week nieuwe software op hun pc installeren en ook nog eens in het register van Windows klooien op allerleid terreinen, dan zou ik terughoudend zijn.

Als jij een normale user bent die normale programma''s op de pc heeft staan én het apparaatbeheer vertoont geen uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin én je pc start niet soms spontaan op of vertoont blauwe foutmeldingsschermen, dan kun je SP1 het best wél installeren.

Hoi, :D

Ik ben gelukkig redelijk normaal en mijn pc ook, mijn vraag kwam vooral omdat ik zo'n uitgebreide uitleg erbij zag staan. Vooral wanneer je Vista al vanuit de winkel vooraf geinstalleerd had gekocht moest je eerst een of ander OEM ding opvragen enz enz, ( dit zijn even mijn eigen woorden zoals je zult lezen ) ken die pc taal niet echt. Maar om een lang verhaal kort te houden, wat op dit moment eigenlijk al niet meer is gelukt.......... het kwam op mij over alsof ik vooraf een hoop handelingen zou moeten doen :confused:

Vandaar dat ik er liever vanaf zie, mits dit geen kwaad kan :D

Als jouw pc momenteel goed werkt dan zou de installatie van SP1 geen problemen op mogen leveren, sterker nog, je pc wordt er beter van!

Als jouw pc momenteel goed werkt dan zou de installatie van SP1 geen problemen op mogen leveren, sterker nog, je pc wordt er beter van!

Hoi Pasja,

Dan ga ik hem nu installeren, heb begrepen dat dit een aantal uren kan duren :D

Zal je morgen laten weten hoe het gegaan is....:o als hij het nog doet dan :D

Groetjes

Max. 1,5 uur op een pc van 1,5 jaar oud tot 0 dagen oud, maar vermoedelijk veel sneller.

Goedemorgen :D

het installeren van SP1 is zonder problemen gelukt.

Bedankt voor het advies, :thumb:

Groetjes,
Edith

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan