Vista service pack 2 instalatie mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

killforce1

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
wij hebben thuis een computer met windows vista home premium 32 bit met service pack 1
nu willen wij graag service pack 2 installeren. als wij via windows update de installatie uitvoeren gaat alles goed. de pc start opnieuw op maar bij het opstarten zegt hij: de installatie is mislukt alles wordt teruggedraaid.
we zitten nu al een tijdje met dit probleem en krijgen het maar niet opgelost:(

iemand die de oplossing weet?

a. Illegale versies van Windows zijn bijna nooit te updaten met een service pack.
b. Als a. niet van toepassing is, dan zou ik zeker SURS draaien vooraf. Met een beetje geluk werkt het daarna wel.

Succes,

Tijs.

windows vista

Heb eigenlijk hetzelfde probleem met legale versie! Ik volg dit onderwerp op de voet.

Heb eigenlijk hetzelfde probleem met legale versie! Ik volg dit onderwerp op de voet.

@matje1962: Als je goed gelezen had, dan had je gezien dat bij een legale versie van Vista optie b. van toepassing is. Jij kunt dus een poging doen met SURS, net zoals ik de topic-starter heb aanbevolen.

Tijs.

mijn vader heeft dat van SURS gedaan en ik heb nu de windows update weer opnieuw gedaan hij is nu bij fase 1 van 3.
ik hoop dat het werkt:)

de installatie was zo goed als klaar maar weer bij fase 3 van 3 100% het duurde even maar weer de melding de installatie is mislukt alles wordt teruggedraaid
zijn er nog andere oplossingen mogelijk?:eek:

a. Je zou ook kunnen kijken of het helpt als SP2 in zijn geheel wordt gedownload en dán geïnstalleerd. link
b. Lukt het dan nóg niet, dan kun je Microsoft contacteren voor telefonische ondersteuning. Kost niets voor Windows Updates. link

Succes,

Tijs.

En vervolgens lees je dus niets meer.:confused:
Is het installeren van Vista service pack 2 nog gelukt??
En zo ja, op wat voor manier?

Zelf hebben we ook nog alleen maar service pack 1 er op staan.
WEL altijd netjes de automatische updates binnengehaald.
Durf SP 2 niet zo goed aan, omdat ik een PC leek ben.

Topic is een half jaar oud, dus heeft geen zin meer om te reageren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan