Vista Skin XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0107

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2008
Berichten
19
:cool:Hoi mensen!

Ik ben nogal fan van de Windows-Themes, waarmee je XP en Vista een makeover kan geven. Nou wil ik graag een vista skin op mijn XP zetten. Omdat mijn UxTheme nog steeds dicht zit, kan ik geen thema's downloaden die niet door Microsoft gemaakt zijn. Maar ik ga niet het risico nemen door UxTheme(.dll) te hacken. Nu ken ik iemand die Vista heeft. Nu is mijn vraag: kan ik bij zijn PC naar C:\WINDOWS\Resources\Themes gaan en die op een USBtje zetten en dan op mijn PC gebruiken? alvast bedankt!:D
 
met die UXtheme patcher (dll) kan je echt niets misdoen hoor :p

bij mij werkte het prima :thumb:
Vista transformation pack werkt inderdaad maar er worden nog al veel problemen mee bevonden :confused:

wat je wel kan gebruiken is Tune up utilities 2008 en dan de styler daarvan.

maar ook daarmee zal die dll file overschreven worden, al merk je dat dan niet :p
hetzelfde met dat vista transformation pack :p

dat ik wat ik toch veronderstel :D
 
met die UXtheme patcher (dll) kan je echt niets misdoen hoor :p

bij mij werkte het prima :thumb:
Vista transformation pack werkt inderdaad maar er worden nog al veel problemen mee bevonden :confused:

wat je wel kan gebruiken is Tune up utilities 2008 en dan de styler daarvan.

maar ook daarmee zal die dll file overschreven worden, al merk je dat dan niet :p
hetzelfde met dat vista transformation pack :p

dat ik wat ik toch veronderstel :D

Oké, dank je! Ik heb je raad opgevolgd. Ik heb UxTheme Multipatcher 6.0 gedownload. Maar nu krijg ik dit:
UXTheme Multi-Patcher v6.0 has detected that there's any Windows NT setup file in
C:\WINDOWS\i386

It's not recommend you to continue with this.
Please eject your Windows NT CD or move that folder to somewhere else. Press OK to exit UXTheme Multi-Patcher v6.0.




Hoe kan ik dit oplossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is de situatie nu ? Staat je computer op tilt , of ..... !?
 
Oké, dank je! Ik heb je raad opgevolgd. Ik heb UxTheme Multipatcher 6.0 gedownload. Maar nu krijg ik dit:
UXTheme Multi-Patcher v6.0 has detected that there's any Windows NT setup file in
C:\WINDOWS\i386

It's not recommend you to continue with this.
Please eject your Windows NT CD or move that folder to somewhere else. Press OK to exit UXTheme Multi-Patcher v6.0.




Hoe kan ik dit oplossen?

ja, dat ben ik nu nog niet tegengekomen :p

heb je er dan een cd insteken misschien??? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Als je een Vista uiterlijk wil hebben.

Raad ik de site van ronnie het meeste aan.

Mijn PC moest ik opnieuw installeren nadat ik Vista transformation Pack wou verwijderen.
Op dit moment gebruik ik dat Bricopack keigoed!!. Op CrystalXP heb je nog veel meer gadgets om je Vista look echter te maken, zoals een software om je vensterbalken transpirant te maken, een echt Vista startmenu. en op het internet vind je de Sidebar van vista.
 
Hey.. ik heb nu vista.. al tevoor had ik Xp met Vista skin.. Ik wil ff zegen dat Vista trasformer pack en bicopack en crystalXp bagger zijn.. ik vind echt Vista Mizer het meest echt en bug loos... mijn aanrader is ook om die te nemen.. :)):
 
Oké, dank je! Ik heb je raad opgevolgd. Ik heb UxTheme Multipatcher 6.0 gedownload. Maar nu krijg ik dit:
UXTheme Multi-Patcher v6.0 has detected that there's any Windows NT setup file in
C:\WINDOWS\i386

It's not recommend you to continue with this.
Please eject your Windows NT CD or move that folder to somewhere else. Press OK to exit UXTheme Multi-Patcher v6.0.




Hoe kan ik dit oplossen?
Even die i386 map in mijn documenten zetten, en dan nog een keer proberen. Heb ik ook gedaan en bij mij werkt het nu goed. Nadat je die UXpatch heb gedaan, moet je wel weer even die map terug zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan