vista slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

ik heb een vraag sins kort slaat mij pc vast als ik aan het gamen bent en als ik met wat zware progjes bezig ben. weet iemand wat dit kan zijn .

ik heb me pc al schoon gemaakt met de compresor alle stof is er uit alle bedrading op nieuw aan gesloten .pc meer van de muur aggehaalt(voor meer koeling) .

ik kan zelf nu niet meer bedenken maar ik na moet kijken . iemand een idee

gr djoeke

Wat zijn de spec's van je pc
en welke spellen probeer je te spelen
en Wat is het merk + Type van je voeding ? : )

Wat zijn de spec's van je pc
en welke spellen probeer je te spelen
en Wat is het merk + Type van je voeding ? : )

spel call of duty 4

voeding is 350 watt merk onbekent .

dit heeft hij nog nooit zo gedaan vast slaan . ik heb hem al 5 jaar dus ik weet het niet

en hoe ziet je systeem eruit , wat zit er allemaal in

en kijk eens goed op je voeding of er een merk opstaat , zoniet zou dat de oorzaak kunnen zijn

Post inderdaad eerst eens de specificaties van je pc. Moederbord, videokaart, werkgehuegen en dergelijke.

Je zegt ook dat je pc 5 jaar oud is, maar je draait wel op Vista. Kan jou pc dat wel aan? Vandaar ook de vraag naar de inhoud van je pc.

Voeding kan inderdaad de oorzaak zijn, maar ook kan je pc te heet worden. We zullen meer info nodig hebben om tot een duidelijk antwoord te kunnen komen.

Post inderdaad eerst eens de specificaties van je pc. Moederbord, videokaart, werkgehuegen en dergelijke.

Je zegt ook dat je pc 5 jaar oud is, maar je draait wel op Vista. Kan jou pc dat wel aan? Vandaar ook de vraag naar de inhoud van je pc.

Voeding kan inderdaad de oorzaak zijn, maar ook kan je pc te heet worden. We zullen meer info nodig hebben om tot een duidelijk antwoord te kunnen komen.

mijn systeem :

moederbord ASUS P5S800D-X
CPU intel pentium 4 3200mhz HT
videokaart ASUS X800 chip set ati radeon
geheugen 2 GIG
harde schijven samen 750GIG

prestatie onderwindows vista 4.3

ik hoop dat jullie zo even genoeg hebben

Volgens mij is je moederbord helemaal niet geschkt voor Vista!!!

Volgens mij is je moederbord helemaal niet geschkt voor Vista!!!
Waarom zou het moederbord niet voor Vista zijn? (nieuwsgierigheid) Ik werk zelf met een moederbord uit 2003 en gewoon perfect met Vista Ultimate.

Ik denk persoonlijk, dat de voeding het niet trekt. 350 Watt met die onderdelen, is in mijn ogen te kort.

Dit is een moederbordje met een SiS chipset en op de Asus site zijn ook totaal geen Vista drivers voor het bordje beschikbaar

Hmm, kun je wel gelijk in hebben. Maar toch voor mijn Gigabyte moederbord zijn er ook geen Vista drivers te vinden bij Gigabyte. Het systeem draait toch echt lekker met Vista geinstalleerd.:)

crach

hoe zwaar zou mijn voeding dan moeten zijn weet jij dat dan misschien. ik weet dat hij 350 watt is als dat te ligt is hoezwaar dan dat is nu ook mijn vraag die er bij ****

Geheugen kapot misschien? ik heb het ook gehad en dat kwam omdat het geheugen niet helemaal goed werkte. Soms deed de pc het de hele dag en soms na 5 minuten liep hij al vast. Ik heb er nieuw geheugen in gedaan en het werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan