vista slaat weinig of geen temp. int. files en cookies op

Status
Niet open voor verdere reacties.

annetdegr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
hai

in xp kon ik altijd de wandelgangen van mijn pubers volgen door in de temp. int. te kijken, zij weten niet dat ze die konden legen.... nu hebben we vista en ook hier gebruiken zij de mogelijkheid om alles te wissen niet, maar ik zie zelf dat hij gewoon nauwelijks wat opslaat, want kon ik normaliter in xp elke scheet zien die ik (of zij) bezocht hadden, nu slaat tie eigenlijk niets echt op....weet iemand hoe dat kan ???? om een voorbeeld te geve, deze site slaat tie ook niet op, wel bij geschiedenis in de taakbalk zeg maar, maar niet in de temp. internet files, ook niet al ik verborgen bestanden laat weergeven....hoort dit zo in vista of zit er iets ergens niet helemaal oke ?

graag wat hulp !!!

alvast bedankt !

Temporary Internet Files zoeken met verkenner of TotalCommander, de lnk mappen kun je niet openen.

lange pier,

daar noem je zo wat, verkenner, kan er in vista niet goed mee omgaan, en krijg die verkenner nooit 1,2,3 op het scherm, maar als ik bij computer kijk zie ik de temp.int. files, maar daar staat dus niet zoveel in...oja, wat bedoel je met ink. mappen (sorry ben maar een leek)

oja en als ik de map temp.int. files vind zoek ik hem bij extra, internetopties,browsegeschiedenis en dan klik ik op bestanden weergeven..zie je dus weinig....maar klik ik dan net op eigenschappen met de rechtermuis, dan zie je dus dat er nu bijv. nog 56 mappen en 59 bestanden in zouden moeten zitten..rararararara én de verborgen mappen zouden zíchtbaar moeten zijn, heb ik aangevinkt....

oke harry, bedankt voor de info....
ze zijn ook helemaal niet zichtbaar te maken dan ? en waarom zijn ze eigenlijk onzichtbaar, enig idee ????

Hoi !

Heeft te maken met de beveiligingsinstellingen van Vista.

Als je de link uit m'n vorige post doorleest. weet je wat je kunt/moet doen.

Greetz,

Harry.

"schijfletter":\Users\"gebruikersnaam"\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5

Daar staan de cachefiles van IE.

Hoi !

@L.P.: Krijgt ze toch niet te zien zonder een paar maatregelen ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan