Vista sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Beste lezers,

Vista Home Edition sluit niet meer af op mijn laptop. Het sluitvenster blijft staan met het ronddraaiende cirkeltje, en staat er na 10 minuten nog hetzelfde bij. :mad:

Er is nog maar één manier, de afsluitknop indrukken. Maar dat is natuurlijk niet de juiste manier. Wie weet wat er aan de hand is?

Met groet van Janneke

Beste lezers,

Vista Home Edition sluit niet meer af op mijn laptop. Het sluitvenster blijft staan met het ronddraaiende cirkeltje, en staat er na 10 minuten nog hetzelfde bij. :mad:

Er is nog maar één manier, de afsluitknop indrukken. Maar dat is natuurlijk niet de juiste manier. Wie weet wat er aan de hand is?

Met groet van Janneke

Je zou kunnen proberen eerst toch laptop uit te zetten en dan opstarten in safemode. En dan vanuit safemode systeemherstel uitvoeren. Misschien hoeft dat nieteens en vraagt Vista bij een nieuwe opstart om opstartherstel uit te voeren(na verkeerd afsluiten van Vista)Daarna moet je maar eens kijken of Vista weer normaal afsluit.

Is maar een idee.

Met dank voor het antwoord. Ik heb niet kunnen testen of dit antwoord klopt.
Vista sluit namelijk ineens wel af. Het is net zoiets als de tandarts. Als je er bent is je kiespijn weg.
Maar wellicht ook handig voor andere forumgebruikers. ;)
Met groet van Janneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan