Vista SP1 beta (mogelijk RC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo !

Het is mogelijk om de laatste SP1 beta eenvoudig nu te downloaden.

Mogelijk is dit al RC1, maar dit is nog niet door Bill bevestigd.
Hier: kun je een scriptfile downloaden. http://depositfiles.com/en/files/2330219u

Op je bureaublad plaatsen, rechtsklikken, "äls administrator uitvoeren" kiezen.

Afmelden, opnieuw aanmelden, en zoeken naar update's.

Achtereenvolgens (telkens opnieuw opstarten als dat gevraagd wordt) krijg je dan kB935509,
kB937287 en kB938371 geinstaleerd.

Daarna ongeveer 10 min. wachten en opnieuw naar Update's zoeken.

Nu krijg je dan Vista SP1 Beta Build 6001.17038

Let wel: Dit is nog een beta, dud op eigen risico !

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Kun je iets meer vertellen over die SP1, is er iets dat duidelijk veranderd en is het ook voor de nederlandse vista?

Ik heb het ondertussen geinstalleerd maar ik kan geen verschil vinden, ik zie dat de 3 updates er zijn maar er staat niet echt bij waar het voor is, het lijkt mij meer een beta van maar 3 update's want ik heb eens ergens gelezen dat de eerste sp van Vista dus danig groot is dat de download al behoorlijk lang duurt en het installeren ook zo'n 30 minuten in beslag zou nemen.

Tevens is bij mij de versie niet veranderd het is nog steeds VistaUltimateX64 6.0.6000 Built 6000 en na een prestaie check is hij van 4,8 naar 4,7 gegaan.

Bij alle 3 de update's staat:
Install this update to enable future updates to install more efficiently on Windows Vista. This update may be required before certain future updates can be installed. !!!!

Zijn dus 3 updates om klaar te zijn om volgende updates zoals SP1 te installeren, is dus niet Sp1 zelf of een onderdeel ervan

Laatst bewerkt:
Hallo Harry,

Ik heb de 3 updates uitgevoerd,maar nu zoek ik toch al een uurtje naar de update van SP1,maar ik krijg hem niet binnen.

Doe ik misschien iets verkeerd?

Thanks

Hoi !

Ik draai op deze PC gewoon Nederlandse versie, maar heb wel het engelse taalpakket gedownkoad en geinstalleerd.

Maar ik lees nergens dat dit noodzakelijk zou zijn.

Greetz,

Harry.

Enne,,,link werkt prima !

Laatst bewerkt:
Hallo,

Hoe komt het dan dat ik de update van SP1 niet binnen krijg?

link werkt nu wel, maar ik heb het gedownload en telkens als ik het open knippert t weg open ik het opnieuw gaat het weer weg :confused: Je ***t gewoon onzin:confused:.

is er niet een officiele website waar je die servicepak kan downloaden ?

Hoi !

Als je de link niet normaal kunt bekijken is er echt iets mis met je instellingen.

En als het niet lukt: tja......

Er zijn diverse links met dezelfde inhoud, maar officieel is de beta alleen voor betatesters.....

Misschien inmiddels door Microsoft afgesloten; de vorige keer gebeurde dat ook na enige dagen.

Hier nog een keer: http://www.mydigitallife.info/2007/...-beta-rc-build-600117036-v652-via-webupdater/

dus het probleem ligt bij jullie.

Greetz,

Harry.

er zijn gister en vanochtend heel wat updates binnen gehaald maar geen sp1.
Ik ga er maar vanuit dat het niet voor 64 bits is.

Ik zie op de site van KezNews waar naar verwezen wordt inmiddels wel dit staan:

Vista SP1 Beta Build 6001.17036 v.652 Kills Hack to Download the Service Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan