Vista SP1 installeren of wachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FunZip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Hoi,

wat is jullie mening, Vista SP1 nu installeren of nog een maandje wachten?
Er kunnen nog wel eens wat problemen ontstaan met drivers en dergelijke.....
En als je hem dan toch installeerd is het dan verstandiger om hem via Windows Update binnen te halen of als zelfstandige module?

Zit niet op problemen te wachten nu de zon weer wat vaker schijnt, vandaar.....:p

Graag reacties,

Thnx.

Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb op mijn notebook (laptop) van asus Windows Vista SP 1 wel geïnstalleerd alleen was mijn notebook daar niet zo blij mee en ik dus ook niet...

het probleem was dat SP 1 bijna m'n hele geheugen (2 GB) in beslag nam, zonder dat ik een programma of wat dan ook draaide. Als ik jou was zou ik het proberen,, gaat het niet goed dan kan je het altijd weer verwijderen ;)

hier staat hoe je Vista SP 1 weer verwijderd: http://support.microsoft.com/kb/948537/nl

onwijs veel succes ermee!!

Hoi !

Gewoon installeren, de voordelen zijn over het algemeen een stuk groter dan de nadelen !

Greetz,

Harry.

Via windows update krijg je een update die op je ssyteem is toegesneden en veel kleiner is (onder 100 mb)
het complete download pakket is 550mb, maar dat zit ook van alles in, wat voor jou niet van toassing(alle talen b.v.).
Voordeel is wel dat je deze bewaren kunt voor een volgende nieuwe installatie, eventueel als slipstream (samengevoegde installatie)

Over het algemeen geeft sp1 wat verbetring, maar je moet er geen wonderen van verwachten.

mvg leo.

ja, allemaal duidelijke antwoorden.
Ik heb o.a. ook een Asus notebook en mag dus mogelijk wel wat problemen verwachten met mijn drivers......
Ben er nog niet helemaal uit, denk dat ik toch nog eventjes wacht, mjin systeem draait tenslotte goed en de vernieuwingen/verbeteringen zijn maar marginaal.

Thnx.

btw,

SP1 wordt nog niet aangeboden voor mij via Windows Update!
Waarom niet??

Thnx.

mjin systeem draait tenslotte goed en de vernieuwingen/verbeteringen zijn maar marginaal
.

Mogelijk weet microsoft dat ook:D

Nee eerlijk ik zou het niet weten. Misschien heb je het pack toch al?
Zie je dan bij configuratiescherm > systeem.

.Misschien heb je het pack toch al?
Zie je dan bij configuratiescherm > systeem.

Nee heb hem nog niet, wordt nu volop aangeboden bij Windows Update maar bij mij kennelijk nog niet:confused:
Wil hem op deze wijze verkrijgen en niet als zelfstandige module.

Grtz.

Hoi !

@leofact: correct: SP1 via automatische update wordt gefaseerd aangeboden om de server niet te veel te belasten !

Bovendien: op systemen waarbij problemen te verwachten zijn i.v.m. andere hardware/drivers wordt SP1 voorlopig helemaal niet aangeboden.

Greetz,

Harry.

Bovendien: op systemen waarbij problemen te verwachten zijn i.v.m. andere hardware/drivers wordt SP1 voorlopig helemaal niet aangeboden
.
Dan doet Funzip er heel goed aan nog even te wachten.

Hoi,

aan @leofact: doe ik.
Aan @Harry Snor: weet jij hier het antwoord op?

Thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan