vista sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
135
hallo ik heb een probleem probeerde juist vista sp1 beta engels te instaleren.
ik heb wel de nl viste maar heb het engels taalpakket geinstaleert en alle region settings naar engels gezet maar hij blijft zeggen dat het niet gaat omdat het niet de juiste versie is aleen engels frans enzo wat kan dit zijn

mvg Tony
 
De beta werkt alleen op een engels Vista en niet als je gebruik maakt van een taalpakket.
Je zult moeten wachten tot deze officeel uitkomt voor de NL versie.
 
Ik heb nu de engelse vista geinstaleerd en daarop sp1 geinstaleert werkte perfect maar nu heb ik de optie niet om het nederlands taalpakket of andere taalpakketen te instaleren

Ik heb nu ook het standalone nl taalpakket gedownload en als ik wil instaleren zegt hij
the language cant be selected because the language pack version is incompatible with this version of
windows ???
 
Laatst bewerkt:
Alleen vista ultimate heeft de mogelijkheid om van taal te veranderen
 
Ja ik heb vista ultimate maar na windows sp1 te instaleren gaat dit niet meer en zie ze niet meer staan
 
Kan natuurlijk door SP1 komen. Het is tenslotte een BETA versie en dan kunnnen er diverse problemen ontstaan. Dat is een risico als je met beta versie gaat werken.
 
Waarschijnlijk kan dit niet omdat het aleen voor engelse is enzo maar met sp1 werkt vista vele beter vind ik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan