Vista SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcdeursen

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2007
Vista SP2 komt eraan. Ik krijg niet eens SP1 geinstalleerd. Ook niet in de Veilige Modus, waarvan in dit forum wordt gesuggereerd dat dat de Ultieme oplossing is. Nou mooi niet! Steeds dezelfde foutmelding, ook in de Veilige Modus. Voor de foutmelding is een oplossing te downloaden via Microsoft. Geprobeerd... download wordt, op enig moment, niet gecontinueerd. Nog nooit zoveel problemen meegemaakt om een simpele SP update binnen te halen. Voor de rest draait alles prima onder Vista. De normale updates kan ik gewoon downoladen en installeren. Alleen SP1 niet:evil:

Leuk toch zo'n bezigheid....als je ons nu een concrete foutmelding geeft kunnen we je misschien helpen, anders blijf ik bij het standpunt herinstalleer je OS

Oplossing... download dit bestand van Microsoft....
Dat had ik, voordat ik mijn bericht op dit forum plaatste, natuurlijk al lang gedaan.
Ik heb de update ook op een disc staan. In de Veilige Modus geprobeerd de "Stand Alone" update SP1 te installeren vanaf de disc. Ook hier, tijdens het installatieproces, bijna aan het einde van de installatie een foutcode. Dan volgt nu zeker de vraag "Welke foutcode". Ook dat heb ik allemaal uitgezocht via Internet. Geen enkele oplossing werkt.
Bedankt voor het meedenken. En zeker degene die de 2e reactie plaatst... Bedankt!! Daar worden we wijzer van! (maar niet heus).

Kan je misschien toch even die foutmelding weergeven?
Ik weet dat je zegt dat je alle oplossingen al geprobeerd hebt maar niet iedereen gebruikt dezelfde zoektermen en gebruikt misschien niet dezelfde zoekmachine ;)

Je hebt het dus in de veilige modus geprobeerd, maar ook met je Antivirus software helemaal uitgeschakeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan