vista SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
hallo, ik heb sinds kort laptop en daar staat windows home premium SP1 op, nu krijg ik geen updates meer behalve die voor SP2, nou is mijn vraag kan ik dat gewoon installeren zondat dat dingen niet meer werken, opnieuw moet installeren ofzo?

mvg

michel

hallo, ik heb sinds kort laptop en daar staat windows home premium SP1 op, nu krijg ik geen updates meer behalve die voor SP2, nou is mijn vraag kan ik dat gewoon installeren zondat dat dingen niet meer werken, opnieuw moet installeren ofzo?

mvg

michel

Ik heb die geinstalleerd en heb niets moeten herinstalleren of dergelijke ;)

Mvg Timothy

oke , bedankt voor je snelle reactie.
ga ik het morgen ook even installeren xD

mvg
michel

het is wel verstandig eerst een backup te maken van je computer voor het geval het mis gaat. verder is het een gewone update van windows, alleen dan een grote verzameling van update's en verbeteringen.

ben wel benieuwd. heb je de nederlandstalige vista? bij mij heeft windows update hem nog niet kunnen vinden. hij is volgens mij al wel uit maar alleen een losse module

edit: aardig wat reacties voor mij:p typt niet zo snel op een laptop.

Laatst bewerkt:
is er trouwens een manier om vista home premium naar nederlands te zetten met een taalpakket ofzo? weet wel dat bij ultimate kan maar hoem premium weet ik nie...

Origineel gepost door stykurgh
ik heb engelse versie

Ik de Nederlandstalige en heb hem al gehad

ik heb vandaag mijn computer nog laten zoeken en hij had geen nieuwe updates ?? ik zit toch echt op sp1. vreemd...

gaat indd niet lukken taal om te zetten. alleen mogelijk in ultimate

ik heb vandaag mijn computer nog laten zoeken en hij had geen nieuwe updates ?? ik zit toch echt op sp1. vreemd...

gaat indd niet lukken taal om te zetten. alleen mogelijk in ultimate

Kan dat deze op sommige pc's wat later komt ;)

Mvg Timothy

Vista SP2 zou er moeten wezen maar ik krijg hem niet als ik handmatig updates laat zoeken. Hoe kan dit?

geen idee, foutje van microsoft? ik heb hem inmiddels handmatig van microsoft website gedownload en geinstalleerd.:thumb:

Ok, dank maar ik zie dat dit ook Windows Server is, is er ook een aparte Vista SP2 te vinden? Of is dit de enigste?

Laatst bewerkt:
dit is voor windows server en vista. kan op allebei gebruikt worden. er is geen apparte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan