Vista start niet bij installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is op zich geen hele oude pc en heeft wel wat nieuwe onderdelen gekregen zoals nieuwe kast, voeding en videokaart. Hier heeft voorheen altijd XP op gestaan. Het is een pentium 4 met 1 gig intern geheugen. Dit zou op zich voldoende moeten zijn voor vista. Ook hebben we de vista test gedaan onder XP en ook deze gaf geen problemen aan.

ja, 1Gb intern geheugen is opzich wat weinig om vista vlotjes te laten draaien maar daaraan zal het probleem toch al niet liggen denk ik...
verder zou het systeem inderdaad nog wel goed moeten zijn ja om vista te kunnen draaien.

Het laatste wat ik dan nog kan bedenken is de laatste bios update installeren en misschien ook eens een dvd slipstreamen met alle vista drivers (chipset drivers, ...) voor jouw systeem

De bios hebben we ook al geupdate maar dit geeft ook geen oplossing. Ik heb zelf geen ervaring met het slipstreamen van de vista dvd. Dat kan worden gedaan met vLite of iets dergelijks??

ja, ervaring met slipstreamen heb ik ook niet maar ik denk dat het niet zo ingewikkeld moet zijn met vlite...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan