Vista start niet op na SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jusu001

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo,

Weet niet of dit de juiste sectie ervoor is maar k heb een groot probleem wat grotendeels m'n eigen schuld is.

Ik heb een illegale versie van Vista en ik had vandaag SP1 erop geinstalleerd alleen was m'n activatie er weer af en heb ik dus naar een nieuwe gezocht alleen nu is het probleem dat m'n pc niet meer in Windows kan komen hij start wel op maar krijg dan een zwart scherm waarop staat Vista Loader (plus nog paar cijfers achter maar weet zo niet welke) nou heb ik op google gezocht wat die Vista Loader precies inhoudt en heeft dus te maken dat mijn windows denkt dat het OEM is. Nu denk ik dat daar de fout in zit, kan dit nog worden hersteld? of zou ik mijn BIOS kunnen resetten?

m.v.g. Justin

Dit komt er trouwens op m'n scherm te staan..

Booting 'Windows VIsta'

acpi
Vista Loader 2.1.2

ACPI: Reclaim Memory not found!
Done!
fallback1
find --set-root /bootmgr

Error 17: File not found
Booting 'Windows NT/2000/XP'

fallback 2
find --set-root /ntldr

Error 17: File not found
Booting 'Enter Command Line'

Boot failed! Press any key to enter command line

Welkom op Helpmij.:)

Kun je nog wel in veilige modus opstarten? Mocht dat lukken doe een systeemherstel naar het punt, voordat je SP1 installeerde.

Verder wil ik je nog wel even op de huisregels wijzen. We kunnen je wel proberen te helpen, maar we kunnen en mogen geen links geven om bijvoorbeeld jou Windows Vista weer actief te krijgen.(op de illegale manier)

Welkom op Helpmij.:)

Kun je nog wel in veilige modus opstarten? Mocht dat lukken doe een systeemherstel naar het punt, voordat je SP1 installeerde.

Verder wil ik je nog wel even op de huisregels wijzen. We kunnen je wel proberen te helpen, maar we kunnen en mogen geen links geven om bijvoorbeeld jou Windows Vista weer actief te krijgen.(op de illegale manier)

Oke bedankt,

Nee dat begrijp ik, ik heb mijn pc vaker opnieuw op maar krijg niet het scherm waar ik kan kan kiezen tussen veilige modus. Ik weet dat hier nog een andere manier voor is door op F8 te drukken maar dan komt er een scherm om te booten via m'n cd speler, floppy of hd.

Ik had gister trouwens nog even zitten rond neuzen op internet en blijkt dat ik niet de enige ben die deze soort error krijg, nadat sommige mensen een nieuwe update hadden geinstalleerd kregen ze ook dezelfde error. :confused:

deze crack werkd dus niet meer.
dat kom door dat sp1 voor vista deze heeft gedeactiveerd.
waarom koop je vista niet gewoon ?
ik heb een ultimate voor 85 euro bij kompeet deze is een oem versie.
heb alles wat de duure versie heeft alleen moet moet deze bij dit systeem blijven.

Je vraag is verplaatst naar de Vista sectie en de titel is aangepast.
Groot probleem zegt niet zoveel over je vraagstelling.

Hoi !

Opstarten van een Bart's PE of Linux-CD, je bestanden veilig stellen en Vista opnieuw legaal installeren.

Of.....just google !!

Greetz,

Harry.

zelfde probleem heb ik ook. Hij is gewoon 4,5 uur bezig geweest en aan het einde kreeg ik:

De installatie van SP is mislukt. De wijzugingen worden ongedaan gemaakt. Schakel de pc niet uit.

Of ik nou normaal of via veilige modus start, ik krijg dteeds hetzelfde....
Kan iemand mij helpen????

* mijn vista is gewoon legaal!!!!

Laatst bewerkt:
Hoi !

Kijk even in je logboekj wat daar als foutmelding staat i.v.m. de SP1-update en vermeldt die even hier.

Allicht kunnen we dan een oplossing aandragen.

Enne.....legale Vista, hoop ik ?

Greetz,

Harry.

Ok..nouja ik heb met het probleem met een omweg opgelost, ik heb eerst XP weer geïnstalleerd en toen heb ik Vista er weer op gezet..maar moet ik dit topic nog open laten staan? want ik zag dat nog iemand ongeveer het zelfde probleem had

't is jouw topic en als die opgelost is, kan deze op opgelost.
Als iemand anders een probleem heeft, moet hij gewoon een eigen topic starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan