Vista start niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frothea

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Ik heb van de week een Toshiba 350D-118 gekocht met Vista er op.
Na een anti-virus programma te hebben geinstalleerd wil de laptob niet meer opstarten.

Als ik deze aanzet start hij tot het inlogscherm waar ik een wachtwoord moet geven. na het invoeren gebeurd er niets meer en begint het opstarten opnieuw. Dit gaat achter elkaar door.

opstarten in de veilige modus of met veilige modus met promp gaat ook niet lukken.

Ik wil terug naar mijn XP, wat moet ik doen????:(

ten eerste, welke antivirus software heb je erop geinstalleerd?

Heb je het dan al geprobeerd of je in de veilige modus kan opstarten?
Als je in de opdrachtprompt rstrui.exe kan uitvoeren zodat systeemherstel wordt opgestart zou het opgelost moeten zijn.
(ook als je op f8 drukt kan je kiezen voor laatst goed werkende status of iets in die aard, heb je dat ook al eens geprobeerd?)

Anderzijds als de veilige modus niet werkt zou je systeemherstel kunnen uitvoeren met een vista recovery disk

Je zegt ook dat je terug xp wilt installeren maar ik vind het nogal stom om dit nu al terug te doen aangezien je nog maar pas met vista bent beginnen werken...
Vista is inderdaad even wennen, voor mij was dit in ieder geval toch zo maar eens je vista leert kennen ga je het echt appreciëren, geloof mij maar ;)

Maar moest je echt vastberaden zijn om direct xp terug te willen kan ik je wel op weg helpen moest je dat willen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan