Vista start niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Goeiemorgen,

ik heb een probleempje met mijn pc, gistere avond heb ik nog gewoon kunnen werken op mijn computer. ik heb de computer gewoon normaal afgesloten en nu vandaag wil ik verder werken. druk ik op de aan knop, zie ik het beeldscherm aanspringen, komt er zo'n mooi scherm van acer, met onder aan del voor setup en f12 voor boot menu ect. daarna krijg ik een zwart scherm met een knipperend wit streepje. verder gaat die niet en meer doet hij niet. hij staat al enkele uren zo vast. volgens mij heb ik voor dat ik mijn pc gisteren avond afsloot wel 2 updates geïnstalleerd. ( misschien ligt hier het probleem)
maar ik heb dus al van alles geprobeerd. mijn installatie disc van vista proberen te draaien. die pakt die wel. maar verder kan ik niet want steeds geeft hij aan dat er geen herstel punten op de harde schijf aanwezig zijn! hij lijkt geen harde schijf te vinden.
maar als ik de bios in ga dan geeft hij wel gewoon aan dat de second boot device mijn harde schijf is. Ik heb ook al zo'n recovery disc ( volgens mij heet die zo) gedownload. maar daar krijg ik het zelfde verhaal mee!
ik kan ook niet zomaar vista opnieuw installeren, mede omdat er belangrijke dingen voor mijn werk op staan en ook gewoon weg omdat dit niet lukt!

ik hoop dat mijn probleem duidelijk is!

mvg

Carlo

Haha mooi probleem.

Ik heb zelf ook een acer laptop,, ik heb dit probleem nog nooit gehad.. Ik denk dat je computer even naja de deksel er even afhaalt..
Dan even een de stofzuiger pakken. Help meestal wel.
Je doet het wel op eigen risico maar er kan niks gebeuren !

vista start niet meer op

ik snap niet direct wat stof met het opstarten van mijn computer heeft te maken.
maar goed, ik volg elke raad op. gaat alleen wel de garantie naar de maan!

zal zo posten of het resultaat heeft opgeleverd

opgelost

sorry, ik dacht dat ik al had gepost.

voordat ik me computer schoon ging zuigen heb ik eerst een cdtje van w7 in me pc gestop. deze kon wel mijn harde schijf viinden en gaven ook aan dat hier al mijn bestanden op stonden. ik heb mijn harde schijf gedeeld, eentje was nog helemaal leeg. daar heb ik w7 op geinstalleerd. vervolgens na de installatie opnieuw opgestart. toen kreeg ik het scherm dat ik uit vista en w7 kon kiezen. eerst w7 helemaal geinstalleerd, daarna gekeken of vista het ook deed. en ja hoor. deed het gewoon, al mijn bestanden foto etc. stonden er nog op. heel vreemd allemaal, maar ben blij dat hij het weer doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan