Vista start niet volledig op na update Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nfoefoe

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo!

Wederom een probleempje:

Als Windows zijn updates heeft gedownload (en soms zelfs nog voor het installeren ervan), start Vista niet meer volledig op.
D.w.z. dat de gadgets en mijn antivirusprogramma niet opstarten. Ook doet Internet het dan niet en er komt tijdens het opstarten altijd zo'n zwart schermpje snel door het beeld (een soort opdrachtenprompt), maar dat gebeurd dan ook niet.
Het enig wat helpt is terug gaan naar een herstelpunt met als gevolg dat de updates niet worden geinstalleerd of weer worden verwijderd??? (Weet ik niet zeker)...

Onder F8 tijdens het opstarten heb ik al iets met de configatie en opstarten geprobeerd en opstaren met foutopsporing. Helpt niet.

Het is iig heel irritant en misschien kan iemand mij helpen?

Je bedoelt dat ik daar een hijack-this log moet plaatsen?
Gezien je problemen is dat wel handig, om een Hijackthis log op het aangegeven forum te plaatsen. Daar zitten de spyware experts. Geeft exact bij je log (in de juiste sectie daar) aan wat je problemen zijn. Het registreren is net als op Helpmij gratis en eenmalig.

Je bedoelt dat ik daar een hijack-this log moet plaatsen?

Ik vermoed van wel ja, ik denk namelijk ook dat dat veel zal helpen ;)
ze zullen je wel zeggen wat nog te doen wanneer alleen hijackthis niet helpt:thumb:

Gedaan! Nu wachten op antwoord...

In ieder geval alvast bedankt!
Wordt altijd goed geholpen op Helpmij :thumb:

ja ik zou je namelijk graag willen helpen op helpmij maar hier mogen geen hijackthis logjes meer geplaatst worden dus...

Heb je het hier geplaatst?

Heb je het op een ander forum geplaast dan zullen ze je daar ook wel hun best doen om je te helpen natuurlijk maar misschien is het dan wel handig dat je het op dat forum dan ook plaatst :thumb:

Keurig toch!

Ook aandacht geschonken aan de pre-Hijack maatregelen?
M.a.w. Ad-aware draaien, Spybot Search & Destroy naar je systeem laten kijken en een volledige virussysteemscan uitvoeren?

Ook gedaan!

Spybot had niks gevonden, AdAware enkele cookies. Vind het nog wel netjes ;)
Volledige virusscan doe ik elke week. Ik probeer mijn nieuwe laptop netjes bijgewerkt te houden... Maar ja, gebreken zijn er altijd geloof ik...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan