Vista start op in de oude (classic) look

Status
Niet open voor verdere reacties.

dagmar58

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Berichten
2
Hoi,

sinds een paar weken start mijn Windows Vista (home basic) op in de oude windows look (grijs met blauw :p).
Steeds nadat de PC is opgestart kan ik weer het thema/stijl naar Windows Vista zetten, maar als ik de PC dan afsluit en/of opnieuw opstart is het weer hetzelfde liedje.

Mijn moeder heeft ook een account op mijn PC en bij die van haar doet ie het niet, daar start ie braaf op in de Vista look....

Ik snap echt niet meer wat ik moet doen, kan iemand me helpen??
 
Kijk eens of de instellingen van de services juist staan.

Waarschijnlijk staat er een service die windows vista nodig heeft om de vista-look te geven op handmatig ipv automatisch...

Heb ik ook al eens gehad...

Zorg er ook voor dat geen programma's invloed kunnen hebben op het uiterlijk van windows.... Schakel alle programma's die samen met windows opstarten terwijl dat niet nodig is uit.
 
Kijk eens of de instellingen van de services juist staan.

Waarschijnlijk staat er een service die windows vista nodig heeft om de vista-look te geven op handmatig ipv automatisch...

Heb ik ook al eens gehad...

Zorg er ook voor dat geen programma's invloed kunnen hebben op het uiterlijk van windows.... Schakel alle programma's die samen met windows opstarten terwijl dat niet nodig is uit.

Pfoeh, heb daar niet echt verstand van, maar heb een paar dingen die het zouden kunnen zijn op automatisch gezet, even opnieuw opstarten :p
 
Zomaar wat dingen op automatisch zetten is natuurlijk onverstandig:s

Op internet vind je wel een lijst met wat de standaardinstellingen van die services zijn... Zet ze allemaal eens zoals ze standaard staan bij windows. Dan zit je zeker goed. Alle services die niet van microsoft of een of andere virusbeveiliging ofzo zijn kan je ook gewoon uitzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan