Ovarmars
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 feb 2004
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc met vista home premium erop.
Nadat de pc een keer vastliep heb ik hem gereset, en sinds dien vraagt de pc eerst hoe ik wil opstarten, dus veilige modus, normale modus enz. als ik dan een van die selecteer krijg ik een zwart scherm met een laadbalkje met daaronder Copyright Microsoft, en daarna een blauw scherm met:
Can not load system/system32/config/SOFTWARE
it is corrupt, absent or ................... enz.
Stop: C0000218 registry file failure
en dan collecting data for crash dump,
dumping psycical memory on disk: van 1 naar 100% gaat tie dan, en daarna start hij weer opnieuw op om vervolgens weer hetzelfde te doen.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen. heb de vista cd er ook al in gedaan, maar hier reageert de pc ook niet op.
MvG,
Jeroen
Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc met vista home premium erop.
Nadat de pc een keer vastliep heb ik hem gereset, en sinds dien vraagt de pc eerst hoe ik wil opstarten, dus veilige modus, normale modus enz. als ik dan een van die selecteer krijg ik een zwart scherm met een laadbalkje met daaronder Copyright Microsoft, en daarna een blauw scherm met:
Can not load system/system32/config/SOFTWARE
it is corrupt, absent or ................... enz.
Stop: C0000218 registry file failure
en dan collecting data for crash dump,
dumping psycical memory on disk: van 1 naar 100% gaat tie dan, en daarna start hij weer opnieuw op om vervolgens weer hetzelfde te doen.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen. heb de vista cd er ook al in gedaan, maar hier reageert de pc ook niet op.
MvG,
Jeroen