Vista startprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

oriolus99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Sinds ik onlangs SP2 van Windows Vista Home Premium heb geïnstalleerd, start mijn pc vaak niet als ik de power-knop aan zet. Als ik de resetknop indruk (soms moet ik dat meermalen herhalen) wil hij pas goed opstarten. Als het niet lukt, krijg ik wel de nodige schermen even te zien en mijn scanner laat van zich horen, maar zodra het heen en weer gaande wacht-balkje onderin het scherm zou moeten verschijnen, gebeurt er niets (of niet veel) meer. Als het wel normaal verloopt, zie ik op een goed moment dat balkje en heeft de HD het druk, maar als het opstarten niet verder gaat, is de HD vaak (zo goed als) werkloos.

Dit lijkt mij een leuke kluif voor Microsoft. Zij bieden je gratis ondersteuning aan. Slechts 2 voorwaarden waaraan je moet voldoen:
1. je Windows moet legaal zijn en
2. je mag geen ander probleem voorleggen dan het probleem dat je kreeg na de update van Windows.

Als jij meent aan beide voorwaarden te voldoen, klik dan hier voor gratis ondersteuning van een Microsoft technicus.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook al soortgelijke problemen na de SP2 dewelke ik er terug heb afgegooid.
Wat gebeurt er feitelijk als je contact opneemt met zo'n technicus ,welke werkwijze past men daar dan toe ?
Er staat bij MS oa.vermeld
U stemt ermee in alle vergoedingen te betalen voor uitgevoerde diensten en gemaakte kosten.
:shocked:

Laatst bewerkt:
Je stuurt een basismail waarin je kort het probleem schetst. Topicstarter zou bijvoorbeeld letterlijk de door hem geplaatste tekst kunnen mailen.

Microsoft zal daarna (natuurlijk afhankelijk van het exacte soort probleem) adviezen geven en een tooltje terugsturen waarmee een rapport wordt aangemaakt. Dit rapport moet je dan terugmailen en uit het rapport kan men bij Microsoft opmaken wat er niet goed is gegaan. (Een en ander even kort door de bocht weergegegeven).

Je krijgt dan een advies van Microsoft om iets te downloaden en / of andere handelingen te verrichten. Allemaal keurig netjes in het Nederlands en stap voor stap beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan