vista swap file aan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

foetske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
in xp is het mogelijk een appart swap file aan te maken lijkt mij dan ook dat het ook mogelijk is met vista

dat versneld vista weet het zeker ,maar alleen weet niet hoe ik dat moet aan maken
wil iemand mij daar info over geven in het nederlands svp zoek er al maanden naar

gr foetske

bedankt

het is me gelukt
dank je allemaal voor de moeite

Vista swapfile (wisselbestand)

Maak nooit een "swapfile" op dezelfde harde schijf, je zal geen snelheidswinst maken door deze op een andere partitie te zetten.
Dit zal in tegendeel erg vertragen. Een "swapfile" word eerder manueel toegekend om een vaste grote te behouden van de "swapfile", standaard zal windows deze laten vari�ren ( vooral in het begin van een frisse installatie) en zal uitrekenen hoeveel je eigenlijk nodig hebt als "swapfile", later zal deze beter afgestemd zijn op je gebruik. Onder gebruik verstaan we b.v.b hoeveel grote je nodig hebt om over te zetten telkens, je copie�rt een film van 6gb dan zal de grote best ietjes groter mogen zijn dan 6gb. Ik raad 7.2Gb "swapfile" aan dat over het algemeen voldoende zou mogen zijn om dergelijke bestanden over te zetten van de ene plaats naar de ander.Maar het aller belangrijkste is eigenlijk hoe snel je CPU is en hoeveel RAM geheugen je hebt. Sneller en meer is het motto! Onder Vista heb je beter 4Gb RAM en een windows quota 4+ nodig om heel belastende opdrachten uit te voeren.

Welkom foempie

@foempie topics met een belegen datum kun je met rust laten.
als die nu nog opgelost moeten worden dan had TS daar wel om gevraagd.
Denk daar in het vervolg even aan bij je posting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan