Vista systeem herstel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter crmtd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Nou ik heb sinds gisteren een nieuwe computer met Vista premium.
Ik heb vanmiddag mijn mail instellingen overgenomen en wat programma's geinstalleerd.
Vanavond ging het mis bij het installeren van Alcohol 120%.
Ik weet niet welke versie het is en of deze wel of niet compatibel is, maar nu blijft mijn computer opstarten.
Ik zie wel het bureaublad, maar dan staat er rechtsonderin in een ballonetje, bezig met apparaat stuurprogramma installeren in bios plug en play en dan stopt de boel en krijg ik een blauw scherm, maar dat is vrij snel weg, dus ik zie niet helemaal wat er fout is en dan start de boel weer opnieuw op en opnieuw en opnieuw enz.
Ook het opstarten in de veilige modus heeft hetzelfde effect.
Kan ik naar een herstelpunt terug?

Als dat allemaal niet kan (lekker begin met Vista op mijn eerste dag.......), hoe kan ik dan Vista opnieuw met de basisinstellingen installeren, ik heb geen DVD, het staat allemaal al op de schijf

Oplossing

Gewoon hele pc herstellen ( mogelijk met bestand behouden )

in je handleiding staat hoe je aan herstellen toekomt

Als dat allemaal niet kan (lekker begin met Vista op mijn eerste dag.......), hoe kan ik dan Vista opnieuw met de basisinstellingen installeren, ik heb geen DVD, het staat allemaal al op de schijf

Er zal toch wel iets van een recovery zijn ?

Is denk ik een kwestie van F4 indrukken tijdens het opstarten.

Nou ik heb sinds gisteren een nieuwe computer met Vista premium.
Ik heb vanmiddag mijn mail instellingen overgenomen en wat programma's geinstalleerd.
Vanavond ging het mis bij het installeren van Alcohol 120%.
Ik weet niet welke versie het is en of deze wel of niet compatibel is, maar nu blijft mijn computer opstarten.
Ik zie wel het bureaublad, maar dan staat er rechtsonderin in een ballonetje, bezig met apparaat stuurprogramma installeren in bios plug en play en dan stopt de boel en krijg ik een blauw scherm, maar dat is vrij snel weg, dus ik zie niet helemaal wat er fout is en dan start de boel weer opnieuw op en opnieuw en opnieuw enz.
Ook het opstarten in de veilige modus heeft hetzelfde effect.
Kan ik naar een herstelpunt terug?

Als het goed is moet je zie in configuratiescherm de map systeem hierin kies je de optie schijfbeheer zie je hier een extra partitie meestal met FAT32 met de naam recover .
Trouwens de leveranciers is altijd VERPLICHT om de orginele Windows schijf danwel een aangepaste versie welke op het bedrijf is toegespitst maar wel altijd Vista bevat mee te leveren . Dus als ik jou was terug naar de leverancier.

Als het goed is moet je zie in configuratiescherm de map systeem hierin kies je de optie schijfbeheer zie je hier een extra partitie meestal met FAT32 met de naam recover .
Trouwens de leveranciers is altijd VERPLICHT om de orginele Windows schijf danwel een aangepaste versie welke op het bedrijf is toegespitst maar wel altijd Vista bevat mee te leveren . Dus als ik jou was terug naar de leverancier.

We hebben hem weer aan de praat gekregen, ik weet niet precies meer hoe.:o
Ik krijg ook een nieuwe harde schijf en Vista op DVD's.
In de handleiding staat dat je direct na het installeren een backup moet maken, je moet het dus zelf doen tegenwoordig...........................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan