Ed58
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2007
Goedenavond beste mensen....wie kan mij op het spoor zetten van een betrouwbaar programma waarmee ik mijn Vista Theme kan "customizen". Zelf heb ik al naar het Free programma Vista Visual Master gekeken, echter volgens de reviews vernietigd dit programma complete files..??? (review cnet, download.com Link: http://download.cnet.com/Vista-Visual-Master/3000-2072_4-10810026.html
Dit willen we natuurlijk niet. Dus...weet er iemand een betrouwbaar!!! free program...?? Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik ook de icons kan veranderen, en een "wooden"feel aan Vista kan geven. Wie O wie...Alvast heel erg bedankt..
O...en alvast mijn excuses mocht ik deze vraag toch in het verkeerde segment hebben geplaatst...
Dit willen we natuurlijk niet. Dus...weet er iemand een betrouwbaar!!! free program...?? Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik ook de icons kan veranderen, en een "wooden"feel aan Vista kan geven. Wie O wie...Alvast heel erg bedankt..

O...en alvast mijn excuses mocht ik deze vraag toch in het verkeerde segment hebben geplaatst...
Laatst bewerkt: