Vista theme werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nultwee

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Ik heb iets heel raars naar mijn weten.
Ik had mijn pc vanmiddag aan laten staan en ben op pad gegaan, vervolgens kom ik terug en is alles ineens in Windows 98 look, nu dacht ik al.. what is this?
Ik heb vervolgens simpelweg de instelling gaan proberen te veranderen maar dat werkt niet, ik zie alleen een zwart schempje (zie foto), en met de knop aanpassen gebeurd er helemaal niks. Wie kan mij hiermee helpen?

vistae.jpg

Al eens de computer opnieuw opgestart?
Het kan zijn dat er een programma op de achtergrond draait die de aero omgeving niet ondersteunt. Windows vista zal dan automatisch het klassieke kleurenschema gebruiken.

Start je computer eventueel eens op in een cleanboot-> Wil je weten hoe een cleanboot uitgevoerd moet worden: klik

Ja ik heb het allemaal geprobeerd, het was echt van het een op het andere moment
Cleanboot werkte ook niet!

Doe eens een systeemherstel naar eerdere datum.

Start-> Alle programma's-> Bureau accesoires-> systeem werkset.
Systeem herstel-> Een eerdere status van deze computer herstellen. Dan kies je voor een datum waarop het probleem nogniet aanwezig was.

Al eens de computer opnieuw opgestart?
Het kan zijn dat er een programma op de achtergrond draait die de aero omgeving niet ondersteunt. Windows vista zal dan automatisch het klassieke kleurenschema gebruiken.

Als er zo'n programma zou draaien zou hij niet klassiek over springen maar windows vista basic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan