vista transformation pack 6.0 glass effect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hoi, ik heb vista transformation pack 6.0, het werkt nu allemaal prima. Ik had het al een keer eerder, maar toen deed hij heel raar. Nu heb ik hem opnieuw en nu doet hij het goed. Alleen ik heb een vraagje! Ik wil graag het glass effect hebben. Maar ik weet niet hoe dat moet. Kan iemand me misschien zeggen hoe ik dat kan doen??

Alvast bedankt!!!:D

Is het de bedoeling dat Vista Transformation pack het glass effect geeft?

Ik had een tijdje de Vista skin (dus met windowblinds), En toen had ik dat glass effect gewoon. (maar dat was ook echt alleen maar de skin, geen icons e.d.)

Is het de bedoeling dat Vista Transformation pack het glass effect geeft?

Ik had een tijdje de Vista skin (dus met windowblinds), En toen had ik dat glass effect gewoon. (maar dat was ook echt alleen maar de skin, geen icons e.d.)

maar ik wil dat juist wel met die icoontjes en dat heb ik nu ook maar ik wil ook graag het glass effect! Maar nog iets, met echte vista heb je als je op start drukt zeg maar en dat je dan alle programma's aanklikt komt het in de menu start te staat kan dat bij mij ook?

Tja, Ik heb geen idee of dat kan, maarja, als je het ECHT wil, dan kan je het beste toch vista kopen:p

Je kunt dit instellen onder de eigenschappen van je bureaublad. Klik rechts -eigenschappen en dan kun je het instellen in het menu vormgeving.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan