Vista Transformation Pack 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Hallo,

Ik dacht laat ik eens zien of dit wat is. Helaas beviel het me niet en heb de boel dus (geprobeerd) te deinstaleren.
Het meeste is verwijderd maar ik blijf problemen houden bij het opstarten. Het lijkt net of mijn computer niet weet wat voor OS hij moet gebruiken.
Bij het opstarten krijg ik het normale beeld dat windows xp aan het laden is en tussendoor krijg ik zo;n vierkant schermpje dat Vista Ultimate ook aan het laden is.
Soms pakt hij hem dan door en kom ik gewoon in mijn systeem maar soms laadt hij hem niet door en blijft dan hangen.

Heb van alles al geprobeerd.
Programmas voor het opschonen van het register, systeemherstel, ms config gekeken of ik daar iets kon vinden, ccleaner, etc etc maar het probleem blijft.
En de echte juiste oplossing heb ik niet gevonden als ik via google ga zoeken.
Wie kan mij helpen zodat ik weer normaal mijn computer kan opstarten?
Een nieuwe installatie van XP zit ik niet echt op te wachten.....
Het heeft vast iets met het opstartregister te maken ofzo.. Maar ik kom er niet verder uit.

Alvast bedankt.

Gr. Patrick.

Heb je de Windows XP CD liggen, dan kan je die gebruiken om alles ongedaan te maken.
Toen ik er probleempjes mee had heb ik Windows XP er gewoon overheen geinstalleerd, dan blijven al je programma's, documenten enz. gewoon behouden.
Het enige wat je moet doen is soms even wat drivers opnieuw installeren.

1. Start Windows op
  2. Doe je Windows CD erin
  3. Er komt nu een schermpje, kies installeren
  4. Kies voor upgrade
  5. Volg nu alles installatiestappen
Let wel op dat je ook je serienummer nodig hebt
Succes:thumb:

Ok.. dat wil ik doen maar krijg een melding dat de xp die op mijn pc staat nieuwer is dat op de installatiediskette:(

Kan niet verder met de upgrade

ff hard maar een goede les voor de volgende keer ;)
die paketen zijn troep en tasten systeem bestanden aan.
het best verwijderen er van kan je zo doen.
in uninstal menu het paket verwijderen en daar na de xp cd er in doen.
type dan sfc /scannow zo dat de systeem bestanden hersteld worden.
als je niet meer in windows kan kopen kan je proberen in de herstel console,
de command's fixmbr te gebruiken en dan zien of het nu wel gaat.

Hoi hoi..

Ja dat is ook zo.. Weer een wijze les.. Ik had wel een paar negatieve reacties erover gelezen.. Maar wou het wel proberen..
Ik heb de tips gedaan die jullie gezegd hadden en het lijkt erop dat de genoemde problemen verdwenen zijn zonder een herinstallatie...

Krijg alleen nu nog een blauwe balk kort in beeld tijdens de opstart....

Nou thnx maar weer.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan