Vista Transformation Pack: Goede Keuze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hallo ik wil Vista Transformation Pack installeren, maar kan het programma ervoor zorgen dat mijn computer langzamer wordt? of kan ik het dan ooit weer in mijn huidige thema terugdraaien?

Wie?

Ach, je computer zal er niet sneller van worden, maar het ligt een beetje aan je PC hoe langzaam het zal worden.

Als je het daarna kwijt wil, kan je dat gewoon doen via Configuratiescherm -> Deinstalleer programma's (Of hoe dat dan ook heet.. in XP :D)

Hoi,

1. Ja, in de regel wordt je pc trager. Kijk goed naar de capaciteit van je huidige pc (werkgeheugen, processor etc. etc.)

2. Ja, het is wel terug te draaien door voor je begint met installeren van het transform.pack eerst een herstelpunt aan te maken.

3. Ik raad het je af. Heb zelf al een aantal keren zo'n pack geïnstalleerd de afgelopen jaren (tot voor drie weken), met het idee dat het toch een keertje vlekkeloos zou moeten werken.....

Ik heb altijd problemen gehad met automatische updates van Microsoft, vastlopen van de pc, trager worden van de pc, en meldingen van anti-malware programma's die te maken hadden met de 'transformatie'. Kortom: steeds weer verwijderd en ... opgelucht.

Laatst bewerkt:
ik raad je die troep niet aan in elkgeval.
het past namelijk je systeem bestanden aan waardoor de pc onstabiel kan worden.

Ja, 't is niet anders.

Wachten maar tot je toe bent aan een andere pc/notebook.

Moet trouwens zeggen, dat het snel 'went' hoor, dat Vista ....
Heb zelf een pc met xp en een notebook met Vista.
Als de notebook eenmaal 'bedrijfsklaar' is, werkt het wel prettig, maar voor het zover is ....
Contrôle op malware en virussen duurt aanmerkelijk langer ....
Uiteindelijk is m'n pc met xp aanmerkelijk sneller met alles.

Dus als ik thuis ben werk ik bij voorkeur achter de pc met xp in plaats van de notebook, ondanks het wat leukere 'smoel'.

Een goed functionerende sidebar, die hetzelfde kan als Vista, dat mis ik wél in XP. Dus als alleen daarvoor nou eens een écht goeie oplossing voorhanden was .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan