Vista ultimate 64bit of gewoon Xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okey dankjewel. Heb je een keer mijn vraag beantwoord lol. Na de ervaring dat me internet usbflashstick driver niet gevonden kon worden. Heb nu inmiddels een veel betere maar toch. Bedankt. Even mijn topic Q6600 moederbord beantwoorden als je dat tenminste weet, alvast bedankt XP_PC:thumb:

Ik beantwoord wel vaker je vragen en dat topic heb ik al gezien ;-).
Als ik er een zinnig antwoord op kan geven doe ik dat :-).
Zie verder straks even je maildoos.

hoi,
sorry voor de late reactie ...was weg het hele weekend. ons kantoor gaat namelijk (nog 's) verhuizen. ik lijk ondertussen wel een circus-artiest... maar zoals de engelsen dat zo mooi kunnen zeggen: if nothing goes the way you've expected it, and everything looks hopeless... then smile, you're in spain... ;)

effe back to topic:
natuurlijk had ik graag m'n volle 4 gig aan het werk gekregen (voor zover dat mogelijk is, natuurlijk), en ja ik heb ook van die geheugen-vretende hobbies (zoals video- en sound-editing) waarbij ook vele apps op de achtergrond meedraaien.
voorts doe ik ook graag flight- en race-sims (en dat in de hoogst mogelijke detaillering), dus had ik ook graag dat m'n games het bleven doen.

misschien ben ik veeleisend, maar is dat eigenlijk niet waarom we een pc hebben?

franco

Hoge kwaliteit games hebben niet zoveel met geheugen te maken. Althans: 3 of 4 GB merk je niet. (wel je videokaart)

Verder: indien je de 4 GB werkend wilt hebben zul je voor een 64 BITS OS moeten gaan. Geen middenweg.

ok... ga ik uiteindelijk toch maar voor de vista ultimate 64bit...
wat niet wil draaien kan meestal toch via de comptabiliteit in vista geprobeerd worden.

in elk geval hartelijk bedankt voor alle reacties, en hopelijk tot ziens met goed nieuws,

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan