appelsapman
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2006
Hoi ik heb 2 besturingssystemen op mijn pc staan waarvan 1 daarvan het plotseling niet meer doet. Het gaat hier om Vista ultimate 64bit. Daarnaast heb ik nog XP pro en daar zit ik nu op. Startup repair werkt helaas niet. Voordat het gebeurde was ik mijn kamer aan het opruimen inclusief schoonmaken van mijn bureau. Ik heb alleen ff mijn computerkast op mijn bed gelegd. Na het aansluiten computer opgestart en voor vista OS gekozen (Standaard) Daarna gaat Vista laden en zie je het laadbalkje. Daarna is er echter 10 - 20 seconden niks. Dan komt ineens het welkomst scherm (Zwart scherm met vista logo in het midden) en hoor je dat welkomstgeluidje. Daarna hoor je alle accounts te zien. Alleen het scherm blijft alsmaar zwart daarna. Maakt niet uit hoelang ik wacht. Me XP partitie doet het echter gewoon goed. Ik heb ff snel op internet (Google) gezocht naar mijn specifieke probleem maar daar schijnen mensen een soortgelijk probleem te hebben echter net weer iets anders.
Ohja en in veilige modus opstarten wil ook niet lukken. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft. Alvast bedankt.
Ohja en in veilige modus opstarten wil ook niet lukken. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft. Alvast bedankt.