vista ultimate install loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

m3553

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
ik heb vista ultimate 32 bits oem versie.
nu wil ik deze op kaal systeem installeren (c schrijf)
in bios kies ik booten via dvd
vista gaat installeren , invoer sleutel , en gaat zijn gang.
maar bij het einde van install als alles kaar zou zijn gaat mijn beeldscherm uit en na 3 min weer aan en ik zie dan voorbereiden van 1e keer opstarten vista......
alles nog goed zou je denken.....
maar na hetstart zie ik even vista gaat laden en dan zou installatie voltooid moeten worden.
maar nu gaat beeldscherm weer op zwart en komt niet meer in?
op website heb ik gezien dan dan waar mijn beeldscherm op zwart gaat je je usernaam-klok etc moet invullen en je dan klaar bent....
Maar daar kom ik nooit.
ter verduidelijking ik heb kaal systeem met oen vista en heb daarvoor geen xp nodig....
alles wat ik doe is toch goed!
ik heb het ook als dual boot geprobeerd met c:xp en d:vista maar dat was met hetzelfde probleem.

mijn systeem is
-pentium 4 3.2
-asus moederbord p4800s
-2gb geheugen
-hd maxtor 300gb - hd 160gb
-asus videokaart 6800gt 256mb (nvidia)
-19 inch monitor targa

dat moet toch voldoende zijn voor vista

help me plz want ik kom hier niet uit

steek je monitor eens in op de moederbord en instaleer daarna de drivers van je grafic kaart dit probleem hebben we al eens overlegdf in computer idee hetzelfde en hiermee was het opgelost.... sucses ermee

steek je monitor eens in op de moederbord en instaleer daarna de drivers van je grafic kaart dit probleem hebben we al eens overlegdf in computer idee hetzelfde en hiermee was het opgelost.... sucses ermee

Zover komt de topicstarter niet, daar het scherm op zwart gaat voordat ie in Windows zit.

@ m3553;

Zet je bios es op zijn Default Settings en kijk of de pc nu wel doorstart naar Windows.

Kijk ook ff of je in de Veilige Modus komt.(vlak na opstarten van de pc paar keer achter elkaar op F8 drukken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan