vista ultimate installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
bij het installeren van vista ultimate krijg ik de melding ,
waar wilt u windows installeren voor installatie,
maar ik zie nergens een harde schijf waar ik windows zou kunnen installeren,
onderaan de melding,er zijn geen stations gevonden ,klik op stuurprogramma laden als u een stuurprogramma voor massaopslag wil laden voor in stallatie
dan kan ik gaan zoeken naar een stuurprogramma,al dat ik vind op de computer is,
computer
+cd-station D:vista ultimate
+boot (x.)en dan kan ik nog enkel afsluiten.
configuratie; laptop fujitsu-siemens,2 harde schijven,C:en D: waarop windows XP proffesional is op geinstaleerd.Moeilijk om het allemaal uit te leggen ,hopelijk begrijpen jullie mijn probleem en kunnen jullie mij verder helpen.Dank bij voorbaat.

Voordat ik er verder op probeer in te gaan, eerst een vraag: die harddisks, zijn dat IDE of SATA schijven?

Voordat ik er verder op probeer in te gaan, eerst een vraag: die harddisks, zijn dat IDE of SATA schijven?
beste alvast bedankt voor je interesse,ik heb hier niet zoveel verstand van maar wat ik wel gevonden heb isAT.A HARDE SCHIJVEN

Wat zegt de website van de fabrikant van je computer ervan?
Wat zegt de handleiding van je pc ervan?

En... weet je zeker dat de hardware van de laptop geschikt is voor Vista en dat ook de Vista drivers voorhanden zijn?
Anders is alle moeite sowieso voor niets!

En... weet je zeker dat de hardware van de laptop geschikt is voor Vista en dat ook de Vista drivers voorhanden zijn?
Anders is alle moeite sowieso voor niets!
de laptop voldoet aan alle eisen om vista te gebruiken,de vista drivers staan volgens mij toch op de installatie dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan