Vista Ultimate opstart probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Ik heb net een paar fans aangesloten in mjn pc,alles nagelopen kwa kabels maar ik kan niks vinden ? ...maar als ik mijn pc opstart krijg ik deze melding ...ik gebruik vista 64 ultimate ..systeemeisen zijn
6420 processor
4gig overklock mod
600 wat voeding zalman

daar ligt het niet aan !?

NTLDR ontbreekt
Druk op ctrl+alt+DEL om opnieuw op te starten en dat doe ik en dan krijg ik weer dezelfde melding ..

Ja die zie ik ..weet je wat het is ..ik heb een 2e harde schijf sata .! die geeft die conflict?hoe moet ik die aan sluiten dan gewoon onder elkaar ..pc herkent zelf de 2 schijf ,,werkte net ook perfect voordat ik die fans aansloot?

Mikey

Hoi,

Is vreemd dat het eerst wel gewerkt heb kan je niet in de bios instellen dat hij van die ene hd moet opstarten.

Modag

Van Vista DVD booten en dan BootFixen !
heeft bij mij geholpen vanochtend

>>Hey bedankt evengoed ..na wat prieken is het gelukt ...nou werkt het wel ? heb het gewoon onder elkaar aangesloten !..?

Hoi,

Meestal is het de DVD van Vista in je PC stoppen. Daarna op de r tikken, en dan:fixboot c:

Maar je hebt het hier over SATA schijven, en daar weet ik niet zo heel veel van.

Hoi,

Dat is mooi dat hij het weer doet maar wat bedoel je met onder elkaar aangesloten?

Modag

Nou als je die sata aansluitingen heb ,dan zie je er steeds twee zitten toch van de 8 ! ik heb er dus eentje boven en die ander gelijk eronder aangesloten ! .! is lastig te vertellen zo in computer taal maar ik hoop dat je mij nu beter begrijpt !?

Mikey :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan