Vista Ultimate: Terugvinden van een word-bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hey iedereen,

Mijn vriendin heeft een word-bestandje geopend vanuit hotmail. Ze heeft het verder bewerkt en daarna op 'opslaan' geklikt. Ze heeft m.a.w. niet op 'opslaan als' geklikt en ze vindt dat bestand nu niet terug.
Ik heb eens de zelfde handeling uitgevoerd op mijn pc, maar dan met vista premium. Het bestandje zat ergens diep verscholen in een map. Ik heb eerst bij weergave-opties de onzichtbare mappen moeten weergeven om er te raken.
Dit is de weg die ik volgde: AppData/Roaming/Microsoft/Office/Recent/2MPRLX32
(als je in de linkse kolom kijkt, zie je trouwens dat je niet meer in deze map zit, maar dat je versprongen bent naar AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporay Internet Files/Low/Content.IE5/2MPRLX32

Als je deze weg normaal volgt (dus via die Local), staat Temporary Internet Files er zelfs niet tussen. :shocked:

Ik vond dus wel mijn bestand terug, maar mijn vriendin kan deze stappen niet volgen op haar pc met Vista Ultimate. Weet iemand waar die Temporay Internet Files dan staan? Ik vermoed dat haar bestandje (een eindwerk waar ze enkele uren werk in stak) toch daar in zal staan...

Iemand een suggestie???

Alvast bedankt voor je reply.

Groetjes,

Michiel

Laatst bewerkt:
Hoi !

Start - uitvoeren (of: via bureauaccessoires) %temp% intrommelen - enter - klaar.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Start - uitvoeren (of: via bureauaccessoires) %temp% intrommelen - enter - klaar.

Greetz,

Harry.

Dag,

Die Temp-map hadden we ook al gevonden, maar dat is niet hetzelfde als de Temporary Internet Files-map hoor. Die Temp-map bevat maar weinig bestanden.

Toch bedankt voor je reply.

Gewoon zoeken lijkt me
Systeem bestanden moeten wel zichtbaar zijn (mapopties)
en ook zoeken in systeem mappen moet aanstaan.
als ze naam nog weet dan is dat makkelijk
Als dat ook niet ht geval is dan *.doc zoeken dan krijg je alle word bestanden van het systeem (niet al te veel hopelijk)
mvg leo

Laatst bewerkt:
ultimate heeft ingebouwd zoek module

dus start en dan je bestandsnaam en dan verschijnt het als het goed is

die zoekopdracht heeft ze reeds gedaan, zonder resultaat.

vanavond ga ik bij haar thuis. we zullen zien of we er wijs uit raken.

bedankt voor de suggesties in ieder geval.

Bij mijn weten zoekt Vista van zichzelf maar op bebaalde locaties
Ik zou dus even bij de instellingen kijken of alle gewenste mappen weldoor zocht worden
als het doxcument nog bestaat , zou het zo boven water moeten komen.

Ik heb ook mijn pc die zoekopdracht uitgevoerd en die docs in Temporary Internet Files staan niet tussen de resultaten. Kennelijk wordt deze map niet doorzocht. En het bestand staat effectief in deze map... ik kan het openen en terug opslaan op die locatie.

We zullen vanavond eens grasduinen in de wondere wereld van de computermappen. :)

het zoeken van vista is zo in te stellen dat alles dorzocht wordt
jammer genoeg ben ik op mijn werk en daar zit ik ahcter w2000 en ik weet niet meer uit mn hoofd hoe het moet
er komt vast wel een andere poster langs met die wetenschap, anders kijk ik vanvond even.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan