Vista Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wietse63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Ik heb vista ultimate op mijn PC gekregen maar nu heb ik het probleem met mijn AHome modem ik krijg alleen een lokale verbinding en niet met het internet kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, heeft dit te maken met wat instellingen ??
Op mijn PC geeft het telkens aan dat het mijn modem niet kan vinden.
Please help mij !!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het lettertype even aangepast.
Ik ben wel brildrager maar zulke letters had ik niet nodig.

Hoe heb je e.e.a. aangesloten?

Rechtstreeks op je @home modem? De naam die je van @home gekregen hebt ingevoert in de pc?

Hallo M@rio.
Hij doet het alweer mijn Ahome moden had een probleem is / was Network Bus Enumarator was niet geinstalleerd die heeft mijn collega dus geinstalleerd én mijn internet verbinding is er gelukkig weer.

gereed

Hoe heb je e.e.a. aangesloten?

Rechtstreeks op je @home modem? De naam die je van @home gekregen hebt ingevoert in de pc?

Er moest bij mij via mijn software drivers gedownload worden voor een enumarator dat is iets voor mijn netwerk, én nu heb ik gelukkig weer verbinding met het internet totdat ik alle update's heb binnen gehaald en geinstalleerd óók de update van mijn netwerk.
Dat had ik dus niet moeten doen toen was mijn netwerk weer helemaal weg, toen heb ik systeemherstel terug gezet en wéér dat software geinstalleerd én toen deed hij het weer (internet verbinding).
Dus ben ik via een ICTér collega geholpen é draait mijn PC'tje weer hiep hiep hoera !!!!!!

Groetjes Wietse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan