hallo,
ik had eens een vraag.
ik zou graag vista eens unattended willen maken.
als ietmand weet hoe dit moet
voor unattended te maken heb ik totaal GEEN ervaring (dat zeg ik er maar even bij )
ik zou graag wat drivers importeren bv ati en nvidia driver. ( als dat aan te raden is
en al bepaalde software ( vlc media player,nero,java,...)
ik heb ook een collega gehad die bij een xp de landinstellingen enz al ingesteld had. dat we alleen de partities moesten maken als het nodig was en dat de landisntellingen niet meer ingesteld moesten worden. dan moet er niet steeds geklikt worden enz en dan is een pc sneller klaar natuurlijk
alles automatiseren...
als iemand me al kan helpen
want heb wel wat gevonden, maar het meeste is voor xp en hetgeen dat ik ook gelezen heb is dat vista en xp unattended maken een enorm verschil is.
want vista zit veel anderser in mekaar dan xp natuurlijk.
ik hoop dat er iemand is die me goed kan helpen?
ik had eens een vraag.
ik zou graag vista eens unattended willen maken.
als ietmand weet hoe dit moet
voor unattended te maken heb ik totaal GEEN ervaring (dat zeg ik er maar even bij )
ik zou graag wat drivers importeren bv ati en nvidia driver. ( als dat aan te raden is
en al bepaalde software ( vlc media player,nero,java,...)
ik heb ook een collega gehad die bij een xp de landinstellingen enz al ingesteld had. dat we alleen de partities moesten maken als het nodig was en dat de landisntellingen niet meer ingesteld moesten worden. dan moet er niet steeds geklikt worden enz en dan is een pc sneller klaar natuurlijk
alles automatiseren...
als iemand me al kan helpen
want heb wel wat gevonden, maar het meeste is voor xp en hetgeen dat ik ook gelezen heb is dat vista en xp unattended maken een enorm verschil is.
want vista zit veel anderser in mekaar dan xp natuurlijk.
ik hoop dat er iemand is die me goed kan helpen?