Vista update en de muis doet het niet meer.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijl0589

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Berichten
254
Zie titel.
Na het updaten vond Vista weer eens een onbekend apparaat. Oh nee, er was nieuwe hardware gevonden op mijn PC......(Huh?) en vroeg of ik naar een stuurprogramma wilde zoeken.
Kan geen kwaad dacht ik; als er niks gevonden wordt gaan we gewoon weer vrolijk verder, alles werkt dus zal het wel zo blijven.
Maar nee hoor. Nu kan ik met m'n muis niet meer naar beneden scrollen met de zwarte scroll knop in het midden.
Aangezien ik dat ding echt altijd gebruik vind ik dit echt super storend.

Het onbekende apparaat is dus mijn muis, die dus wel altijd normaal gewerkt heeft.
Logitech optical mouse m-bj69 (schijnt al behoorlijk oud te zijn)
Ik heb er wel een schijfje van maar ik ben bang dat Vista daar niks mee kan.

Hoe kan het nou dat m'n muis het altijd goed doet en na deze update ineens niet meer?
Wat kan ik doen om hem weer goed te laten werken?
Heb al een nieuwe opstart geprobeerd met de vorige configuratie, maar het probleem bleef.
 
Ik sluit me bij deze reactie aan.

Gisteren heeft Microsoft een aantal updates vrijgegeven.

In een of meerdere updates staat denk ik een fout. De muis is weg. Ik heb een image moeten terugzetten, daar mijn computerkennis in dit geval dus tekort schiet. Ik krijg mijn muis jmet geen mogelijkheid meer aan de praat.

Hebben meer mensen last van dit probleem, en zo ja, welke update is hier voor aansprakelijk.

p.s. Ik ga nu verder op jacht op een antwoord op dit toch wel ernstige probleem.

edit: Ik zie net dat er al een topic is gestart met deze vraag.
 
Laatst bewerkt:
Waar dan? Als ik vragen mag, dan kan ik daar ook even heen
Als dat de opplossing voor mijn vraag is tenminste.
 
In de sectie besturingsystemen/Vista.

Ik ben op tweakers.net ook al mensen tegengekomen die met exact hetzelfde probleem zitten. Ook daar is er nog geen oplossing aangedragen waar nu precies het probleem in zit.


De fout zit bijna zeker in een van deze twee updates.

KB938371-> Heeft iets met SP1 te maken.->Dit is de boosdoener!!!!!

De overige zes updates geven bij mij geen problemen.
 
Laatst bewerkt:
heb het ook tegengekomen en er zijn er veel, hopelijk doen ze er iets tegen, **** vista !!!! zoiets zou toch niet mogen als iedereen met hetzelfde probleem zit. het enige dat ik kan doen is in configuratie scherm het beveiligings centrum instellen dat vista de updates niet meer automatisch instaleerd maar instellen dat je het zelf instaleert, dus voorlopig niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maar systeemherstel gedaan gisteren
M'n muis werkt weer.
Net bij het opstarten zag ik het update teken net staan (deed ie gisteren vanzelf weer na systeemherstel, maar ik heb niet op installeren geklikt, gewoon de PC uit gedaan) Toen ik net met m'n muis erop ging staan kreeg ik; de nieuwe updates zijn geïnstalleerd.
Voor zover ik kon zien zijn het er maar 4 en gisteren waren het nog 7.
Scrollen wil nog steeds.

Ik snap er niks van, maar het belangrijkste is dat m'n muis werkt.

Okay ik heb nu de recente updates gecheckt en inderdaad heeft ie niet de boosdoener geïnstalleerd.
Ik hou het voorlopig maar zo.
Wat een ramp nog steeds dat Vista, tjonge jonge wat een ergenis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan